Hoofdsponsor

1/35 T-70 M Early production [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo we zijn dat toch van start gegaan met de wheatering :wink:

T70-0087.jpg
T70-0088.jpg
 
Mooi mooi mooi, altijd mooi om een topic of project van u te bekijken, of in feite de het militair rollend materiaal in het algemeen, er zijn hier zovele mooie projecten te bewonderen niet normaal, en zeker dit verweren is prachtig om volgen van iedereen in feite, dus me complimenten :)
 
Hey Dre,

Een mooie subtiele wheathering.
Wel gedurfd trouwens no. "13", zijn dit trouwens decals want ze zien er heel strak uit?

Groeten,
Swa
 
@ Dirk misschien eens een gedacht voor ook eens iets militair te maken ;)

@ Swa het model is mij al van het plankje af gedonderd dus gaan we het duel met de goden maar aan :D:D:D van daar nr.13 :D:D;)
 
Hey,

Inderdaad, ziet er een heel schoon stukje uit, weathering is zeer goed gelukt. :):$
 
Zo net gedaan met het drybrushen van de toren
maar het lukt mij niet goed voor er een deftige foto van te maken met mijn pocket camera
Ik zal mij toch eens een beteren moeten aanschaffen



T70-0093.jpg

T70-0094.jpg

hier even een foto voor de grote van een T-70 toren te zien

T-70 vs king Tiger

T70-0095.jpg
T70-0097.jpg
 
Het lijkt wel 1/72 vs 1/35 ;)

Subtiele drybrush, mooi....

Grtn,
Beyond
 
Prachtig toch die vergelijking, ik zag m'n ogen al uit op de beurs afgelopen zondag. Echt een klein ding, maar naast die turret : frappant !

Dre : beter goed kunnen bouwen/schilderen en er een mindere foto van maken, dan omgekeerd, toch ? Uw werk ziet er in het echt zo mogelijk nog beter uit, dus ja jongens, top quality hier hoor. Het klopt trouwens dat de subtiele tonale verschillen op foto niet altijd worden overgenomen, wat het model niet altijd ten goede komt.


GUnit.
 
vandaag zijn we begonnen met het chippen van de turret.



T70-0103.jpg
 
mmmmm,
zeer fijn werk, Churchill.
Mooi.

Grtz,
Beyond
 
Zo hier nog eens een kleine foto update.

De turret is voor zo een 85 % af, alleen de boven kant nog gedaan worden en hier en daar nog wat bij werken :wink:

T70-0105.jpg
T70-0111.jpg
T70-0110.jpg
T70-0108.jpg
T70-0107.jpg
T70-0106.jpg

Tot De volgende :wink:
 
Die toren ziet er flink zwaar uit, ik hou erg van de stevig opgezette washes. Die maken het groen nog mooier. GUnit.
 
Ik blijf het zeggen, die verwering is subliem, ik ben geen militair rollend bouwer maar ik blijf toch iedere keer deze mooie projecten volgen, jullie zijn kraks hoor ^^
 
Dit vind ik een mooi stukje schilderwerk.
Ik moet nog veel oefenen om dit niveau te halen, en als ik genoeg naar threads als deze kom kijken, leer ik het nog wel.

Ben benieuwd naar het volgende...
 
Weer een klein stapje verder, we zijn ondertussen begonnen aan de upper hull.

T70-0121.jpg
 
Churchill, dit is klassewerk.

Mag ik vragen hoe je dit bereikt hebt?
Zijn dit verschillende pinwashes over elkaar? Of doe je het anders?

Grtz,
Beyond
 
Hoi,

@ Nee Beyond het is een heel anderen techniek als bij het inlijnen (pin-wash)

Ik heb eerst de kanten geschilderd met humbrol, een beetje laten drogen ook weer niet te veel anders kan je het overtollige niet meer verwijderen.
Als het een beetje gedroogd is pak je een proper plat penseel en ga je met behulp van white-spirit de overtollige verf weg halen tot dat je het resultaat goed vind.

Ik hoop dat je een beetje begrijp wat ik wil zeggen
want het is makkelijker voor het te doen als voor het neer te schrijven.
Ik ben er zeker van als jullie één keer de methode zien dat jullie zeggen is het dat maar

@ Kurt dat gaat je zeker lukken hoor

Gisteren of beter gezegd van nacht heb ik wat zitten prullen met de uitlaat van de T.
Over de pot ben ik wel te vrede maar van de wikkeling weet ik het niet goed gewoon omdat ik niet goed weet welke kleur het eigenlijk moet zijn.
Ik vermoed dat ik wel een beetje in de buurt zit maar zeker ben ik er niet van.


T70-0123.jpg
T70-0125.jpg

Groeten,
André
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je een beetje begrijp wat ik wil zeggen
want het is makkelijker voor het te doen als voor het neer te schrijven.
Ik ben er zeker van als jullie één keer de methode zien dat jullie zeggen is het dat maar

Dag André,

misschien kun je aan de hand van een aantal stappen-foto's eens demonstreren hoe je te werk gaat? Er zijn altijd mensen geïnteresseerd in dergelijke dingen en technieken.

De knalpot vind ik helemaal ok, maar de uitlaat-buizen, daar heb ik mijn twijfels een beetje over...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan