Hoofdsponsor

1/72 Zoids molga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis toch een speciaal raar lelijk dingske hé ;)
Maar...mooi geschilderd en afgewerkt :D
 
dit is zeer apart ,, en mooi verwerkt ... maak je nog een ondergrondje ????
 
Inderdaad een heel aparte machine/beest.
Ziet er mooi uit hoor!

Fred
 
Ja jongen, ..... Dat schilderwerk is knap hoor....

Kun je op de ledendag niet een kleine demo geven hoe je te werk gaat, Geert?
 
Bedankt voor de reacties mannen...

@Dominiek, ik was eigenlijk zinnens een demo te geven over de haarlakmethode, maar als je denkt dat er meer interesse zou zijn voor de afwerking zolas hier geen probleem. Laat maar gerust weten :)

hugemikus, the-mouse, thx

Bubble, yup, d'er komt een dio'tje bij. Een ondergrond van een of ander dinobeest dat mijn zoon ooit heeft gemaakt en het leven gelaten heeft. Ziet er ongeveer zo uit :

dio1.jpg

eenvoudig wezg een prefab boompje en wat ijslandmos, beetje verf erdoor en je krijgt wat struikjes/bomen

dio2.jpg

en de molga op zijn plaats :)

dio3.jpg

Straks nog wat foto's nemen van het eindresultaat en dan posten.

G.
 
En dit zijn ze dan, de laatste loodjes van deze worm. Vanmiddag nog wat weathering toegevoegd, zachtjes wat aarde en andere pigmenten toegevoegd met dit als resultaat :

front.jpg

head.jpg

wiel.jpg

tail.jpg

staartje.jpg

wiel2.jpg

mainbody.jpg

Ook het dio'tje werd verder afgewerkt met nog wat drybrush sessies met dit als resultaat :

dio2.jpg

dio1.jpg

En om jullie een idee te geven hoe het er uit ziet, enkel 'beautyshots'...enjoy :

beauty2.jpg

beauty1.jpg

beauty3.jpg

beauty4.jpg

beauty5.jpg

beauty6.jpg

beauty7.jpg

Opmerkingen zijn meer dan welkom.

Groeten,

G.
 
Zeer goed spuitwerk maat ! Knappe chipping zonder te zot qua aantal. Eén persoonlijk mugje welk ik hier zift : het zachte mos komt heel buitenaards over, maar als dat de bedoeling zou zijn...
 
Ik ken dit niet eigenlijk (voor m'n tijd ?)

Wel ferm gedaan jade :-)
 
Het ziet er groter uit op het dio :D
Mooi gedaan hoor :wow:
 
Hey, :)

Geertje, me like....:laugh:8):8

Jawade jong, zeer mooi gedaan zou ik zeggen, de chipping op de kop vind ik perfect, juist gepast.8)

Ivm het dio, goed gevonden uiteraard, maar ik vermoed dat die 'worm' wel zwaar zal wegen, vandaar misschien opletten om enkele sporen te maken in de ondergrond (als dit nog mogelijk is natuurlijk, omdat het om een oudere dio-grond gaat). :8;)
Verder geen commentaar omdat het verdomd zo goed is. ;)
 
Thx guys :)

Guy, Swaken, bedankt voor jullie feedback over het dio'tje. En ik moet toegeven, beide opmerkingen kloppen. Helaas Swaken is de ondergrond plastic en laat het niet makkelijk toe om afdrukken te maken. De pootjes zou nog gaan, maar die wielen zou moeilijk worden.

Guy, het eilandmos was een probeerseltje. Niet echt mislukt, maar geeft idd niet het gehoopte resultaat. Zal nog wat moeten experimenteren op deze schaal. Thx voor de kritische blikken.

G.
 
Ik ken zoids dus niet, en toch komt het me ergens bekend voor, ziet er 70's uit.

offtopic
Jade, jij zit in dat wereldje, enig idee waar ik bouwkits zou kunnen vinden van Transformers G1 (80's eerste reeks) ?
 
Ratticus, Kits van de G1 zijn nagenoeg onbestaande. Je kan mss proberen op veilingsites in Japan te zoeken, maar echte kits is enkel in het garagekit milieu (Resine) en zijn pokkeduur wegens bijna onbestaande. Het meest voor de hand liggende zijn de transformer toys, maar die kosten ook vrij duur. Ah, Soundwave, Optimus brengt leuke herrinneringen :):

Zoids was trouwens een speelgoedlijn uit de jaren '80

G.
 
Digitaal heb ik de volledige seizoenen van Transformers G1.
Vonnek zo zalig en nog eigenlijk.

Van de nieuwe reeksen heb ik 3 toys maar die zijn niet zoals de G1 :s
En de Japanse transformer G1 kosten 100 a 200 euro het stuk..
 
Mooi voorbeeld wat een beetje goed schilderwerk met een model kan doen, zeer geslaagd G.

Ron
 
Wat een gááf machien Jade :yeah:! hier hou ik wel van...

Fraai geschilderd en leuk weggezet !
Ik zou er wel graag een figuurtje bij zien. Dat laat de Zoid meer spectaculair uitkomen :O

Leuk tafereel hoe dan ook :)

vrolijk groetje:D
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan