Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal scratchen van de seaking
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: scratchen van de seaking

seaking RS01
    Gast

Standaard scratchen van de seaking

ik eindelijk begongen met de plannen te vergroten om de seaking in een paar maten groter te krijgen zoals op de volgende foto te zien is tekenen en meten
    en iets heel veel pijn doet is denken!!!!!!!!!!!!!!!

dit zijn nog maar schetsen en karton als dat goed komt doe ik dit eerst in makkettekarton om nog een beter zicht te krijgen van vorm en inzicht
    voor verder foto van vorderingen volgen wel
    Laatst gewijzigd door pantani; 10-02-11 om 20:44

Standaard

Al een zeer goed begin dit topic ga ik zeker volgen...

Standaard

een topic om te volgen , waarschijnlijk geen gemakkelijke opgave zijn

tom

Standaard

Hallo, ik heb je mail gelezen. en ik kan je wel helpen aan die tekeningen die ik heb gemaakt voor mijn scratchproject.
    Helaas is mijn bouwwijze wel volledig anders dan de uwe.
    Ik gebruik geen bodemplaat zoals jij, dus dit wil zeggen dat je mijn tekeningen zal moeten aanpassen.
    De tekeningen staan al enige tijd klaar voor u want ik had ze al eens beloofd. Helaas vind ik mijn map met aantekeningen niet terug door de verhuis.
    In deze aantekeningen staat op welke afstand se spanten moeten staan van elkaar. Daardoor zijn mijn tekeningen ze op dit ogenblik onbruikbaar.
    Voor de rest ga ik deze aandachtig volgen. Want ik hoop ook eens verder te kunnen doen aan mijn sea king

Groeten Stijn

Standaard

dit wordt er eentrje om te blijven volgen

als je walkarround foto's zoekt, ik heb een leuke walkaround op 1 van mijn websites staan
    http://40squadron.webs.com/walkarrounds.htm

hier meer foto's, met foto's van cockpit en NAV/SARSO station
    http://40squadron.webs.com/apps/blog...-in-de-seaking

Standaard

Mooie start met deze, een goede voorbereiding is alles... alvast veel succes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seaking RS01 Bekijk bericht
    en iets heel veel pijn doet is denken!!!!!!!!!!!!!!!
    daar is nog nooit iemand aan doodgegaan buiten boer sjarel zijn ezel. die dacht dat ie al gegeten had

Standaard

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe dit zal verlopen. Mijn aandacht heb je alvast.
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

zoals julie kunnen zien was ik begongen met het scratchen van onze belgische seaking mk48 maar tot mijn enige spijt moet ik mededelen dat alles van mijn schetsen kwijd ben dus met ander woorden moet ik alles terug opnieuw tekenen alles ston mijn laptop en die is een beetje gescracht nu ben ik op zoek naar mijn ce of stik waar ik dat had opgezet maar tot hier toe nog geen sucses dus even geduld en nu ik ga verhuisen van mechelen naar westmalle is aales al voor het grootse deel ingepakt dus dat word even moeilijk maar geen nood we komer er wel
    gr seaking

Standaard

maar ik heb ondertussen niet stil gezeten ik heb terug mijn spanden aan het tekenen geweest zoals hieronder op de tekening das maar verlopige schets

voor de volgende moet je nu wel even wachten want alles is ingepakt om te verhuisen maar je zal wel zien en horen als ik terug verder ga

Banned

Standaard

Op welke schaal wil hem eigenlijk bouwen?

Standaard

ik zou hem op 1,72 maken denk ik kan wel schillen als hij af is natuurlijk niet vandaag denk ik dat hij 220 m groot zal zijn van snuit tot rotor en liefst in het zwart he
    DEn RS05

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seaking Bekijk bericht
    ik zou hem op 1,72 maken denk ik kan wel schillen als hij af is natuurlijk niet vandaag denk ik dat hij 220 m groot zal zijn
    Wablief.... 220 m op schaal 1/72?????
    Zal wel een foutje zijn zeker hé, enne... op een 1/72 vind je toch modellen genoeg?

Standaard

Hier is een meer dan klein foutje he je bedoelde 2m20 als je hem op schaal 1/72 gaat bouwen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seaking Bekijk bericht
    ik zou hem op 1,72 maken denk ik kan wel schillen als hij af is natuurlijk niet vandaag denk ik dat hij 220 m groot zal zijn van snuit tot rotor en liefst in het zwart he
    DEn RS05
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walesha Bekijk bericht
    Wablief.... 220 m op schaal 1/72?????
    Zal wel een foutje zijn zeker hé, enne... op een 1/72 vind je toch modellen genoeg?
    Ik vermoed dat er hier inderdaad een misverstand in het spel is...
    1,72 is niet de schaal, maar de lengte van het model (1m72, die dan eventueel kan oplopen tot 2m20)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doomwad Bekijk bericht
    Hier is een meer dan klein foutje he je bedoelde 2m20 als je hem op schaal 1/72 gaat bouwen
    Doomwad, hier heb je ook een foutje gemaakt, want een model op schaal 1/72 van 2m20 zou dan in het echt....158meter lang zijn....
    Dat zou nogal een beest zijn hé

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Ik vermoed dat er hier inderdaad een misverstand in het spel is...
    1,72 is niet de schaal, maar de lengte van het model (1m72, die dan eventueel kan oplopen tot 2m20)
    Ha ja, das al heel iets anders... ik dacht al: 2.20m op 1/72????? Zou in het echt al een vliegend vliegdekschip zijn... ha ha.. hilarisch: vliegend vliegdekschip

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten