Hoofdsponsor

1/72 Nh90 [DONE]

  • Onderwerp starter seaking RS01
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

seaking RS01

Guest
hier ziet u de foto in opbouw van een NH90 die in de plaats komen van onze seaking MK48 van het belgische leger spijtig genoeg.

DSCN1036.jpg

nu dat ik terug even tijd heb ga ik verder doen met deze NH90 dit zal een specialeke worden meer ga ik nog nier verklapppen de volgende foto volgen als hij klaar is.
 
Mooi onderwerp wat je eigenlijk weinig ziet op forums!! Welke kit is dit welke je nu bouwt? Kitnummer en versie zie ik graag. :-)
 
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
hier zijn er nog een paar foto hoe hij verder werd afgewerkt en welk merk hij heeft
DSCN1057.jpg

DSCN1055.jpg

DSCN1053.jpg

DSCN1058.jpg

hier zie je dat er stukken bij geplaats zijn maar nu ga ik met het echte werk begingen de afwerking van het vervolg dus nog even geduld de foto zullen volgen
 
je lijkt goed op weg te zijn, heb deze kit ook een tijdje geleden gemaakt, gaan nog makkelijk in elkaar.
later dit jaar komt Revell ook nog met de NFH op de markt, ben jij ook van plan deze te maken?
 
Hoi, hoe is het eigenlijk met de pasvorm van deze kit gesteld?
Heb de kit ook al in overweging genomen om hem aan te kopen. OOk om er een what if projectje van te maken.
met Belgische decals... in een 3tone livery en dayglo neus misschien...;)

jammer dat de Seaking moet worden vervangen. maar eigenlijk is de NH 90 een mooie heli. Of hij ook zo betrouwbaar zal zijn als de Seaking Mk48
zal de toekomst uitwijzen. persoonlijk had ik liever gezien dat ze voor de EH 101 "Merlin" hadden gekozen. Mede omdat de nieuwe heli niet alleen voor reddingsactie zou moeten gaan dienen
en denk ik dat de NH90 wel eens een maatje te klein zou kunnen uitvallen om al die andere taken te gaan vervullen.
 
dat zal de toekomst uitwijzen he en afwachten tot hij officieel in dienst is nu is het nog maar proefdraaien maar dan kom het echte werk.als je er naast staat lijk hij wel een serieus beeste te zijn ze,nu moet ik nog juist de decals hebben van onze echte seaking voor de kerst op de taart he en dan kunnen julie behoordelen hoe het vind maar nog even geduld
gr
 
dat zal de toekomst uitwijzen he en afwachten tot hij officieel in dienst is nu is het nog maar proefdraaien maar dan kom het echte werk.als je er naast staat lijk hij wel een serieus beeste te zijn ze,nu moet ik nog juist de decals hebben van onze echte seaking voor de kerst op de taart he en dan kunnen julie behoordelen hoe het vind maar nog even geduld
gr

alleen jammer dat levering is uitgesteld. Laatste bericht dat ik heb gelezen zou dat nu voor maart 2012 zijn. En hopelijk komen ze allemaal naar Koksijde.
 
na een beetje geduld te hebben heb ik voor gedaan aan de NH90 ik heb hem een beetje aangepast met wat kleur en ik ben benieuwt naar julie reactie hier is hij dan

nh90004.jpg

nh90001.jpg

nh90002.jpg

nh90005.jpg

nh90003.jpg

dat hij moeten zijn ik benbenieuwt
 
Hey, :)

Ziet er op het eerste moment niet slecht uit, ik vermoed op het tweede ook niet.:laugh:;)
Mooie camou er op gezet, spuiten of handgeschilderd??
Mooi toestel.8)
 
ziet er goed uit, ik heb vorig jaar in Hobbytime in Brugge er ook zoeen zien staan (geairbrushed welleswaar) met Seaking decals van DACO.
zal blijven volgen :)
 
Lekkere heli! Ik heb in mijn jeugdige dagen es een seaking gemaakt, maar dat was een natuurramp uiteindelijk (kwa pasvorm en uitwerking) en die is uiteindelijk met afgebroken onderdelen en al in de vuilbak terecht gekomen.. Ik had die gemaakt omdat mijn oom jaren seaking piloot geweest is. Misschien kan ik es opteren om deze te maken nu, ziet er me een stoer ding uit ^^
 
Vind em niet mis in die kleuren. Klein puntje, ik zou de rotorbladen in het mat zwart doen en de uiteinden een geel randje, zoals bij de " seaking". Btw dat geel randje is er niet zomaar. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan