Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 Nh90 [DONE]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 18

Discussie: Nh90 [DONE]

seaking RS01
    Gast

Standaard Nh90 [DONE]

hier ziet u de foto in opbouw van een NH90 die in de plaats komen van onze seaking MK48 van het belgische leger spijtig genoeg.

nu dat ik terug even tijd heb ga ik verder doen met deze NH90 dit zal een specialeke worden meer ga ik nog nier verklapppen de volgende foto volgen als hij klaar is.

Standaard

We zijn benieuwd natuurlijk
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

jup ik zal ook volgen. veel foto's aub

liftmaster
    Gast

Standaard

Succes, de modernisatie is begonnen!

Standaard

Mooi onderwerp wat je eigenlijk weinig ziet op forums!! Welke kit is dit welke je nu bouwt? Kitnummer en versie zie ik graag. :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seaking RS01 Bekijk bericht
    de volgende foto volgen als hij klaar is.
    ge moet zolang ni wachten hoor
    laat tussendoor maar wat van de vorderingen zien
    ben benieuwd

Standaard

Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark

seaking RS01
    Gast

Standaard

hier zijn er nog een paar foto hoe hij verder werd afgewerkt en welk merk hij heeft

hier zie je dat er stukken bij geplaats zijn maar nu ga ik met het echte werk begingen de afwerking van het vervolg dus nog even geduld de foto zullen volgen

Standaard

je lijkt goed op weg te zijn, heb deze kit ook een tijdje geleden gemaakt, gaan nog makkelijk in elkaar.
    later dit jaar komt Revell ook nog met de NFH op de markt, ben jij ook van plan deze te maken?

Standaard

Hoi, hoe is het eigenlijk met de pasvorm van deze kit gesteld?
    Heb de kit ook al in overweging genomen om hem aan te kopen. OOk om er een what if projectje van te maken.
    met Belgische decals... in een 3tone livery en dayglo neus misschien...

jammer dat de Seaking moet worden vervangen. maar eigenlijk is de NH 90 een mooie heli. Of hij ook zo betrouwbaar zal zijn als de Seaking Mk48
    zal de toekomst uitwijzen. persoonlijk had ik liever gezien dat ze voor de EH 101 "Merlin" hadden gekozen. Mede omdat de nieuwe heli niet alleen voor reddingsactie zou moeten gaan dienen
    en denk ik dat de NH90 wel eens een maatje te klein zou kunnen uitvallen om al die andere taken te gaan vervullen.

seaking RS01
    Gast

Standaard

dat zal de toekomst uitwijzen he en afwachten tot hij officieel in dienst is nu is het nog maar proefdraaien maar dan kom het echte werk.als je er naast staat lijk hij wel een serieus beeste te zijn ze,nu moet ik nog juist de decals hebben van onze echte seaking voor de kerst op de taart he en dan kunnen julie behoordelen hoe het vind maar nog even geduld
    gr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seaking RS01 Bekijk bericht
    dat zal de toekomst uitwijzen he en afwachten tot hij officieel in dienst is nu is het nog maar proefdraaien maar dan kom het echte werk.als je er naast staat lijk hij wel een serieus beeste te zijn ze,nu moet ik nog juist de decals hebben van onze echte seaking voor de kerst op de taart he en dan kunnen julie behoordelen hoe het vind maar nog even geduld
    gr
    alleen jammer dat levering is uitgesteld. Laatste bericht dat ik heb gelezen zou dat nu voor maart 2012 zijn. En hopelijk komen ze allemaal naar Koksijde.

seaking RS01
    Gast

Standaard

seaking RS01
    Gast

Standaard

na een beetje geduld te hebben heb ik voor gedaan aan de NH90 ik heb hem een beetje aangepast met wat kleur en ik ben benieuwt naar julie reactie hier is hij dan

dat hij moeten zijn ik benbenieuwt

Standaard

Hey,

Ziet er op het eerste moment niet slecht uit, ik vermoed op het tweede ook niet.
    Mooie camou er op gezet, spuiten of handgeschilderd??
    Mooi toestel.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten