Hoofdsponsor

1/24 ferrari 250 gto van revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff Jonas dat blinkt gelijk een baby's kontje met zwitsal. Allez kweet eigenlijk niet of dat blinkt, maar 't klonk wel goed op't moment van schrijven hehehe. Nee je maakt me jaloers....
 
Da ziet er zeer goed uit maatje.
Ben benieuwd naar de eindpics.
 
met de eindlagen er op blinkt hij wel super goed ,

je spuit werk is van zeer hoog niveau

ben benieuwd naar de eind afwerking

tom
 
Dat is machtig spuitwerk ! Dan hebben wij militairbouwers het toch makkelijker hoor, met onze satijntjes, matjes...
 
yup G maar jullie hebben chipping, historische correctheid, battle damage. dat zou ik ook graag kunnen zunne. elk zijn specialiteit he :) change your style :)
 
allee dan uiteindelijk nog eens aan wa bouwen toegekomen. mijn allereerste kit die heeeeeel lang aan de kant gestaan heeft eens afgewerkt. zitten vel foutjes in en zal eentje worden voor de persoonlijke kast om nooit het daglicht meer te verdragen. enfin de foto's wil ik jullie niet onthouden.

Have Fun.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

was een schone kit maar veel te veel geprutst in het begin waardoor de afwerking veel minder geworden is dan het zou moeten. schone wagen van ver ma ver van schoon.
 
Vind deze er niet slecht uitzien hoor! Eigenlijk best wel mooi geworden vind ik.


Fred
 
Ik vind deze toch aardig geslaagd hoor.

Toch 1 ding dat me direct opviel. Op de onderstaande pic zie ik de raamlijsten niet goed. Ik vermoed dat ze geen chrome zijn? Ik zou deze met BMF hebben bewerkt. Misschien nog aan te passen nu, zodat dit ook echter gaat lijken.


a pic of the real model:
236622_1_full.jpg
 
yep idd dominiek. in zelzate de 7de ga ik er mij meepakken. zit zonder maar is iets dat ik nog achteraf kan doen he. ps het valt mee omdat ik de foto's van ver genoeg genomen heb hoor.is niet mijn mooiste creatie. veel geprutst in het begin waardoor de afwerking nu wat minder is. maar heb er veel uit geleerd.
 
veel geprutst in het begin waardoor de afwerking nu wat minder is. maar heb er veel uit geleerd.

Da's het belangrijkste! De Revell GTO is nu ook niet meteen de makkelijkste kit om te bouwen. Velen voelen zich geroepen maar slechts enkelen slagen erin om er echt een topmodel van te maken. Bekijk de verschillende fora maar eens: voor zo'n populair onderwerp en een kit die qua prijs en kwaliteit heel hoge toppen scheert zie je verdomd weinig afgewerkte exemplaren...

Zelf blijf ik ook altijd te lang stilstaan bij een model als het even wat tegen slaat. Soms moet je gewoon aanvaarden dat niet elk model een show winner kan zijn.
Het belangrijkste is dat jij er plezier aan gehad hebt!
 
Ik zie dat hij afgeraakt is.
Ziet er op de foto toch goed uit vind ik.
 
das de truck met de duif he maatje. zo ziet ge de foutjes niet. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan