Hoofdsponsor

1/24 ferrari 250 gto van revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
manmanman das goe bezig zunne maatje,word een ferm stukje
 
Mooi spuitwerk ! Van welk merk en welk type kleur is de verf ?
 
gewoon revell enamel. verdund met white spirit.
 
Ziet er een mooie laklaag uit.
Ben benieuwd naar het vervolg.
 
ja als die af ga zijn ,....manmanman.
 
ok deze ook eindelijk eens terug van onder het stof gehaald; ben momenteel aan het wachten op de uitspraak van het participatiefonds voor mijn zaak dus heb ik even wat meer tijd. deze zou ik dus graag afbouwen binnen de week. vandaag de laatste laag gespoten en het ziet er treffelijk uit. ben nog aan het twijfelen ofdat er nog 1 laag opmoet maar daar mogen jullie lekker over mee discussieren :)








tnx guys
 
Hoi Jonas,ja ikzelf zou er nog eentje over zetten,natuurlijk is dat ieder zijn keuze he.Nochtans dat het al zeer strak uitziet vind ik.Eigelijk zou ik moeten inbeelden al met een laag vernis erover,zou kunnen dat dan een extra laag niet zou moeten natuurlijk.En dan nog,moeten das enkel bedoeld voor belastingen he;)
Patje.
 
Ziet er lekker uit dat kleurtje.
Als het rood gedekt is zou ik meteen voor vernis gaan.
 
Olive drabman gaat ook eens wat zeggen in het autowereldje : zeer mooi kleurtje ! Als alles uniform gedekt is en alles glanst egaal, waarom dan nog een laagje ?
 
OK daar ik door omstandigheden, waarover ik hier niet ga uitwijden, niet zelfstandig kan worden, heb ik na het eerste werk van werk vinden opnieuw de draad opgenomen. nu ik meer tijd ga hebben zal ik ook terug wat meer kunnen bouwen. al mijn gerief staat terug uit en kan er weer volop invliegen (eerlijk gezegd begon ik het te missen ook :).

nu deze morgen begonnen aan de afwerking. laatste stukjes op ede body gestoken voor ik er de finale coating vernis op ga leggen. dan komen de decals en dan kunnen we hem afspuiten en afwerken. heb niet veel pic's maar toch enkele van het gevorderde werk. wil deze eerst af hebben voor ik verder doe aan andere projecten.

1_IMG_0689.JPG


1_IMG_0688.JPG


1_IMG_0687.JPG


1_IMG_0690.JPG



groeten Jonas.
 
jammer dat je niet als zelfstandige kan starten.

Het model ziet er goed uit. die roosters, zaten deze in de kit?
 
Word een mooie wagen Jonas
goed in de lak

Gr
Dirk
 
@ silenoz. nee die had ik nog liggen uit een andere kit.

@ mind 9 jep idd. bedankt maatje.
 
Word weer een schitterend resultaat Jonas,prachtig spuitwerk en wat een glans.
Patje.
 
Terug bezig zo te zien
Goed bezig.
 
laagske's vernis schoon droog.tijdens de week nie veel tijd ( en eerlijk waar te moe) kan ik nie zoveel doen. toch nog rap keer decals opgeplakt dan kan ik morgen de laatste laagskes spuiten. en dit weekend afwerken.

de foto's die jullie zo graag zien he.

1_IMG_0693.JPG


1_IMG_0692.JPG


1_IMG_0691.JPG


1_IMG_0694.JPG



groeten Jonas.
 
Die glimt zeker lekker, welk merk vernis heb je hiervoor gebruikt Jonas?

Ron
 
ik gebruik vernis van het merk beaufix. ooit eens een paar bussen in de aldi van gekocht. mijne is bijna op dus ik denk dat ik binnenkort eens ga kijken om een ganse doos te bestellen. deze vernis is superglanzend en spuit zeer goed. niet aggresief voor decals. perfecte vernis dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan