Hoofdsponsor

1/24 ferrari 250 gto van revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die glanzen beetje veel dat klopt,kan worden opgelost he.
 
Het is een van mijn favoriete ferrari's deze,wat een car man.
Mijn voorkeur gaat uit naar de formule1 series die zijn gebouwd begin jaren zeventig zoals de 312 series;man man man dat waren schoon dingen.
Heb een 312 T4 op 1/12 staan in herstelling.Moet absoluut weer in zijn glorie komen ze Jonas want ik zie die graag.
Zo en nu bouwen maar maatje.
patje.
 
vollop aan bezig he mannen. morgen ga ik weer een update kunnen posten. voorlopig even wachten he
 
deze morgen een beetje gescratch aan de moor van mijn ferrari. vond de moto toch maar wat magerkes. na wat goede referentiefoto's heb ik het een en ander geprobeerd. ik ga jullie al even laten meegeniete. let wel. het moet allemaal nog bijgewerkt worden. dit is nog maar de aanzet maar vind het al redelijk geslaagd. reacties en tips zijn altijd welkom.



dit is dus wat het ongeveer moest worden.









en dit is wat ik er van gemaakt heb. was enorm prutswerk maar met een beetje geduld toch aan een deftig resultaat gekomen. nu ga ik dit een nachtje laten drogen en dan bijwerken met verf.

tot de volgende update dan maar.
 
spraakloos : wauw mooie gedetaileerde motor geworden ,knap werk geleverd
dereckt een meerwaarde als je motorkap open gaat staan

tom
 
Mooi gedaan,maar die rode dop moet dit niet zwart zijn.
 
op de originele foto betreft het een oliefilter van een of ander racemerk. standaard echter werden deze in het rood er in gestoken. en heb nu geen zin meer om dit nu nog te gaan aanpakken. en btw die foto's zijn echt slecht hoor. nog niet afgewerkt. wacht tot je het eindresultaat zal zien.
 
Rood of zwart ,de motor ziet er schitterend uit.
 
en het interieur is zo goed als af. hier volgen wat foto's















bedankt voor de reacties mannen.
 
Ja jonas maatje dat word een hippe kar zeg.ik ga die ook kopen dit jaar.
 
zier er goed uit jonas
doe zo voort
 
knap uitgevoerd en een hele verbetering voor je model

grtz,
Dikkie dik
 
Mooie verbeteringen aan de motor,knap gedaan.
 
dank u, jongens voor de reacties. doet altijd deugd om jullie mening te horen
 
tussendoor nog een update van de spuitwerken. volgende foto's zijn genomen na de eerste hoofdlaag. eerst 2 lagen geneveld. nu eentje strak. dit ga ik opschuren en daarover een verse laag strak. streep in't midden is nog van een mislukt experiment van vroeger. daar zal na de schuurbeurt en 2de laag niks meer van te zien zijn.





 
Het spuitwerk ziet er netjes uit maatje.
 
nog een foto'tje van de volgende laag. begint er zeer goed uit te zien.

 
Die word lekker strak.
Mooi kleurtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan