Hoofdsponsor

1/32 Fieseler Stoch

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Christophe

Guest
Ik ben begonnen aan een nieuw projectje. De Fieseler Storch op schaal 1/32 met extra figuurtje van Rommel.

Mooie doos en alles past mooi in elkaar. Hier al de eerste plaatjes.

1_Fiseler_Storch_01.jpg

1_Fiseler_Storch_02.jpg

1_Fiseler_Storch_03.jpg

1_Fiseler_Storch_04.jpg

Volgende stap is primer zetten.

Christophe
 
Al een goed begin.
Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Ziet er al goed uit... Ik zou al door het dolle heen gaan met die fragiele stukjes...
Daar zou'k nog niet aan durven beginnen...

Grts
 
Succes met de bouw! Het is een legendarisch vliegtuig.
 
In een zeer zotte bui zou ik eens een vliegtuig bouwen en deze hoort bij mijn favorieten
 
Mooi toestel, en dan ook nog eens op de grote 1/32 schaal. Ben heel benieuwd wat ge ervan gaat maken.
Wordt het een woestijn-versie ?

Veel succes en plezier ^^
 
Bedankt jongens.

@Erwin: klopt, het landingsgestel is heel fragiel, maar in deze doos zitten 2 metalen staafjes die het landingsgestel steviger maken. Ik weet niet of dat bij jouw ook zo was.

@KillerRu: gewoon proberen

@Pascal: het gaat een woestijnversie zijn, niet een echte dio, maar ik ga toch een beetje met zand spelen.

Is er iemand die weet in welk soort voertuig Rommel rondreed (of werd gereden). Het zou leuk zijn om dit erbij te zetten misschien.

Christophe
 
Rommel werd gevoerd in een Sd.Kfz 250/3 Greif in de woestijn dacht ik
 
Zoiets als dit ? :

1sd_kfz_250-3_greif.png

Ik denk dat zo'n voertuig op schaal 1/35 wel past bij een vliegtuig op schaal 1/32.

Groeten

Wet Sellery
 
Dit is het voertuig dat ik zoek. Weet iemand welk dat dit is?

1_jd-pr-055.jpg

Christophe
 
@ Silenoz en Pascal: Die Greif is natuurlijk ook wel mooi, maar ik wil de Rommel een beetje status geven zoals op de foto. Natuurlijk het figuurtje dat in de bouwdoos zit is van metaal en staat recht, dus moet ik hem naast de auto plaatsen.

Chstophe
 
Hey Christophe,

Ik denk dat dat een Horch is :

AK046_b.jpg


Groeten

Wet Sellery
 
Nu wil ik niet vervelend doen, maar de meest weerkerende foto van Rommel in een voertuig is deze.
Toch wat woestijnfoto's betreft.


rommel.jpg
Bron Topedge.com

Rara.
 
Leuk onderwerp, is dat een verkenningsvliegtuig? Ik meen het te herkennen uit een videogame die ik speelde vroeger :)
 
@ Burglar: Ja het is een Duits verkennings- en verbindingsvliegtuig. In totaal zijn er 2900 gebouwd. Bij voldoende tegenwind heeft hij maar een korte landingsbaan (20m) en korte startbaan (50m) nodig. Om wille van die reden is het ook gebruikt geweest bij de ontsnapping van Benito Mussolini. (bron wikipedia)

Christophe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan