Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/32 Fieseler Stoch
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16

Discussie: Fieseler Stoch

Standaard Fieseler Stoch

Ik ben begonnen aan een nieuw projectje. De Fieseler Storch op schaal 1/32 met extra figuurtje van Rommel.

Mooie doos en alles past mooi in elkaar. Hier al de eerste plaatjes.

Volgende stap is primer zetten.

Christophe

Standaard

Al een goed begin.
    Ben benieuwd naar het vervolg.

KillerRu
    Gast

Standaard

Ziet er al goed uit... Ik zou al door het dolle heen gaan met die fragiele stukjes...
    Daar zou'k nog niet aan durven beginnen...

Grts

liftmaster
    Gast

Standaard

Succes met de bouw! Het is een legendarisch vliegtuig.

Standaard

In een zeer zotte bui zou ik eens een vliegtuig bouwen en deze hoort bij mijn favorieten

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Mooi toestel, en dan ook nog eens op de grote 1/32 schaal. Ben heel benieuwd wat ge ervan gaat maken.
    Wordt het een woestijn-versie ?

Veel succes en plezier

Standaard

Bedankt jongens.

@Erwin: klopt, het landingsgestel is heel fragiel, maar in deze doos zitten 2 metalen staafjes die het landingsgestel steviger maken. Ik weet niet of dat bij jouw ook zo was.

@KillerRu: gewoon proberen

@Pascal: het gaat een woestijnversie zijn, niet een echte dio, maar ik ga toch een beetje met zand spelen.

Is er iemand die weet in welk soort voertuig Rommel rondreed (of werd gereden). Het zou leuk zijn om dit erbij te zetten misschien.

Christophe

Standaard

Rommel werd gevoerd in een Sd.Kfz 250/3 Greif in de woestijn dacht ik

Standaard

Zoiets als dit ? :

Ik denk dat zo'n voertuig op schaal 1/35 wel past bij een vliegtuig op schaal 1/32.

Groeten

Wet Sellery

Standaard

Dit is het voertuig dat ik zoek. Weet iemand welk dat dit is?

Christophe

Standaard

@ Silenoz en Pascal: Die Greif is natuurlijk ook wel mooi, maar ik wil de Rommel een beetje status geven zoals op de foto. Natuurlijk het figuurtje dat in de bouwdoos zit is van metaal en staat recht, dus moet ik hem naast de auto plaatsen.

Chstophe

Standaard

Hey Christophe,

Ik denk dat dat een Horch is :

Groeten

Wet Sellery

Standaard

De staffcar van Erwin Rommel was eigenlijk deze.en die staat nog in een museum ook.hier de links.
    http://www.gosfordhobbies.com.au/sho...productid=8061

http://fulltime-rv.blogspot.com/2010...ry-museum.html

Hij Deed afrika ook aan en daar reed hij met de mercedes toen.
    Maar zijn vaste staffcar(duitsland ) was de Steyr en was van oostenrijkse makelij.

Maar als je de wagen zoekt zoals op je foto dan is het idd die dat Pascal toont

Standaard

Nu wil ik niet vervelend doen, maar de meest weerkerende foto van Rommel in een voertuig is deze.
    Toch wat woestijnfoto's betreft.

Bron Topedge.com

Rara.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Leuk onderwerp, is dat een verkenningsvliegtuig? Ik meen het te herkennen uit een videogame die ik speelde vroeger
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten