Hoofdsponsor

1/72 Focke Wulf Fw190 A8 (Revell) [DONE]

Hallo modelbouwend Vlaanderen en daarbuiten,

Voila se, ik beschouw den Fw190 A8 als afgewerkt, de laatste loodjes wogen het zwaarste, namelijke de antennedraad goed aanbrengen, maar da's ook gelukt.
We hebben natuurlijk niet stil gezeten en verder gewerkt aan het diorama zelf, maar dat tref je aan in de juiste topic.
Allez, genoeg geleuterd, foto's....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Voila, ik hoop dat het model een beetje aanspreekt natuurlijk.
Nu op naar de verdere afwerking van het diorama zelf.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig werk dat je hier hebt neergeet.
En eker te wweten dat het schaal 1/72 is
Ik ga je dit in idergeval niet na doen.
Ik ben benieuwd hoe dee gaat staan op een dio.

Mark
 
Mooi eindresultaat.
Is weer een prijsbeest.
 
Ik sluit mij volledig aan bij de vorige schrijvers,

PrachtigApplaus

Grtz.

Luc8)
 
Tjah, wat kan een mens daar nu op zeggen??? :ohmy:
Zeer prachtig machien, zal prachtig staan op je dio ;)
Wel op tijd laten weten welke beurzen je gaat doen met dit model, zal zeker in de prijzen vallen...
 
moest je zeggen dat deze een paar schalen groter is, iedereen zou het ook geloven... petje af hiervoor...
 
Hey,

Dikke mercie voor jullie comments.
Ja jongens, een kleine primeur, gisteren was het IPMS national beurs te Affligem en heb de fw190 ingezet in de wedstrijd als een kleine test hoe hij ontvangen wordt, en het mag gezegd worden, maar goud gehaald in de cat. vliegtuigen conversie, alle schalen.
Persoonlijk vind ik dit niet slecht, te weten dat hij in feite nog niet helemaal klaar is omdat hij op het diorama moet komen. We boeren maar verder zeker.... ;)
Tx's gasten voor het volgen van de topic. We doen verder in de categorie diorama.
 
Laatst bewerkt:
van harte gefeliciteerd met deze gouden placque... dubbel en dik verdiend. kon jammer genoeg niet op de beurs zijn...
 
gouden plakke gisteren op de nationals,en er zullen er nog volgen
proficiat swa,het was leuk kijken in het spiegeltje
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan