Hoofdsponsor

1/48 Mitsubishi A6M2 Zero (Tamiya) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit, je bent op goeie weg. Dit zal een topmodel worden ^_^
 
Héhé thanks, en jah hij blijft wel in dat witte kleurtje, was al wel wat beter dan dat beige dat ik er eerst had opgezet... Dat bleek later (droog) veel te donker te worden.
Heb ondertussen de wielen enzo al gekleurd en ga die er binnen 4 uurtjes op monteren en dan maak ik weer een nieuw prentje ;)

Mvg
Glenn
 
Naden vullen gaat perfect met CA lijm, en kun je beste aanbrengen met zo'n systeem die bij je passer zit.
Doe gewoon een beetje CA lijm in een potje, draai de beentjes van die passer zoals op foto meer dicht, en dip in de lijm, j zal zien dat er nu lijm opgenomen is door dit passer ding :)
Loop nu langs de naad en je zal zien dat je zo mooi de naden kan opvullen, is en zeer mooie tip die je hier ziet, heb ik eens ergens gezien op een filmpje.




ja idd Dirk dat filmpje zag ik ook en idd het gaat zelfs snel ook,ik dacht zelfs dat dit zijn toestelletje was om te lijmen zo ook.
 
Héhé thanks, en jah hij blijft wel in dat witte kleurtje, was al wel wat beter dan dat beige dat ik er eerst had opgezet... Dat bleek later (droog) veel te donker te worden.
Heb ondertussen de wielen enzo al gekleurd en ga die er binnen 4 uurtjes op monteren en dan maak ik weer een nieuw prentje ;)

Mvg
Glenn

Glenn maatje,is de onderkant geplamuurd geweest??
ziet er schitterend uit ze ,lekker strak ook.congratz...
Patje
By the way je draagt de zelfde naam als mn oudste zoon.
 
Héhé :P Is dan ook 'n super naam hé! ;D
En mjah onderkant heb'k paar naden opgevuld maar niet echt geplamuurd.

Sffs de wielen eens doen seh en nieuwe fotootjes trekken :D
 
Héhé :P Is dan ook 'n super naam hé! ;D
En mjah onderkant heb'k paar naden opgevuld maar niet echt geplamuurd.

Sffs de wielen eens doen seh en nieuwe fotootjes trekken :D

LOLz ja éhéhéhéh idd supernaam he maat.ja zag het dat je iets deed aan de onderkant maar gelukkig niet erg opvallend
 
Onderkant is nog een beetje bijgewerkt, moest nog iets opkomen. Dat staat er nu op. Dan straks toch wielen proberen en dan kunnen we weer verder hé... Ben wel een prutsding kwijt dat weg is gesprongen :@
 
Wieltjes en tank 'r opgezet (oh en onder de vlieger een pakketje dat vandaag in de bus zat)
IMG_0078.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0080.jpg
 
Onderkant is nog een beetje bijgewerkt, moest nog iets opkomen. Dat staat er nu op. Dan straks toch wielen proberen en dan kunnen we weer verder hé... Ben wel een prutsding kwijt dat weg is gesprongen :@

en wat is dat stukje?????
 
Wel op de vleugels bovenaan, Kant zelfs ni vinden op foto's tis zo'n mega klein haakje aan weers kanten... Maar ééntje kan ik ook niks méé hé :D

Grtjs
Zal ke zoeke via google dan zie ik het wat ge bedoeld
 
ja zie het al,kan je zelf namaken he
 
Jah is inderdaad namaakbaar... Maar tis eiglijk zo onzichtbaar bijna dat 'k er niet echt de tijd in ga steken :D
 
O oke .zou ik dus echt wel doen,nu ja ikke he
 
Rampzalig... Heb een decal stukgemaakt :eek: Welliswaar de grote rode lijn die rond 't toestel loopt :eek:
 
De eerste decals aangebracht, en de geverfde lijn vanachter :D Hopelijk valt 't wat mee?

IMG_0081.jpg

IMG_0082.jpg

IMG_0083.jpg

Let me know what u guys think!

Grtjs
 
Hey, :)

Dat ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar ik vermoed dat rond de streep achteraan uwen plakband nog rond zit, kan dat??:unsure:
Indien schoon geplakt (de plakband), zal dat zeker goed komen, doe zo verder.;)
 
Hey, :)

Dat ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar ik vermoed dat rond de streep achteraan uwen plakband nog rond zit, kan dat??:unsure:
Indien schoon geplakt (de plakband), zal dat zeker goed komen, doe zo verder.;)

Hey,

Er zit inderdaad nog plakband rond. Deze gaat er straks af. Hopelijk met 'n goed resultaat... En dan verder de decals aanbrengen ;)

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan