Hoofdsponsor

1/35 Stug III ausf. G [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even jullie gedacht zeggen, is dit een 'goede' dark yellow kleur om achteraf en bruine camo op te zetten? Verf op de foto is nog niet helemaal droog.
1_P1030371.JPG
[/IMG]
 
Het is een zeer mooie kleur, en bruine camo zal er zeker goed op passen ;)

Echter een kleine opmerking, als je daar nog een wash zal over zetten, dan wordt hij wel nog iets donkerder...
Dus misschien iets lichter gaan met je basis... ;)

Trouwens, zeer mooi gespoten hoor :wow:
 
Ik zou XF-57 ( 80%) en XF-59 ( 20% ) mengsel gebruiken ipv van dark yellow zuiver op je model te doen , na alle bewerkingen komt het mengsel al dicht in de buurt van dark yellow kleur. voor je camo kleuren zou ik ook iets lichter gaan

tom
 
Met andere woorden, terug vanaf pre-shade beginnen?:huh:

Dat hoeft niet persé hoor, je kan een nieuw, lichter kleur-laagje aanbrengen (op de binnenste delen van de panelen), zo zal je pre-schading niet verloren gaan...
 
Zeker niet alles gaan overspuiten met een massieve nieuwe kleurlaag Erwin, ik zou een mengsel zoals Tom zegt in een paar transparante mistjes (geen regenbuien!) over het model heen zetten, terwijl deze blijft doorschemeren. Mits subtiele overgangen zal dit zeker je model ten goede komen.
 
zoals GUNit al aangeeft ,een paar heel lichte laagjes overgeen doen en het zal het pronkstuk zeker ten goede komen

tom
 
Zoals jullie al aangaven, een paar lichte laagjes van een lichtere tint over gezet en het zag er al veel beter uit. Daarna was het de beurt aan de camo. De kleuren zijn 'camo licht brown' en een mix van 'camo green' met een paar druppels 'licht brown'. En dit is het resultaat.
1_P1030373.JPG
[/IMG]
1_P1030375.JPG
[/IMG]
1_P1030377.JPG
[/IMG]
Erwin.
 
Héééél mooie camo, mooi gespoten. Goed gedaan!
 
Inderdaad zeer mooie camo, ziet er prachtig uit!
 
de camo is zeer geslaagd vind ik

top gedaan

tom
 
prachtige cammo! met welke airbrush heb je die gespoten? en op welke druk?
 
Mercikes iedereen voor de commentaren! ;)
Mad Ice: camo is gespoten met een H&S Evolution met nozzle 0,2 op +/- 1 bar en met Vallejo Model Air waar nog een beetje retarder en satijn vernis in zat.
Groeten, Erwin.
 
Heel knap spuitwerk, camo ziet er inderdaad geslaagd uit.
Keep up the good work ;)
 
Amaai, das knap gedaan zeg !!!!!!!!
 
Ook mercikes aan de twee modelbouwgoden:laugh:.
Nog een klein vraagske: welk is de beste manier om een filter aan te brengen, AB of penseel?
Erwin.
 
een ZACHTE platte of ronde borstel met een groot nummer.
nr 8 of 9 gebruik ik altijd .

God ? die staat juist een plaats boven mij en mijn laatste antwoord en hij draagt het reply-nummer 98 .......
Ik ben maar een rondsputterend (b)engeltje...... :8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan