Hoofdsponsor

1/35 Stug III ausf. G [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je battle damage is aardig gelukt vind ik, misschien de sprocket zijn tanden ook nog wat toetakelen.
 
DJ's: dat is inderdaad nog een goeie tip, merci al.
En de foto's in de voorgaande berichten zijn terug hersteld!
Grtz, Erwin.
 
Allez hier zijn de beloofde pics met de beschadigde schakels aan. Er zit we een beetje overbelichting op maar het kon niet anders.

1_k23.jpg

1_k20.jpg

1_k21.jpg

Succes met je verdere afwerking
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit, en met de Friuls moet dit zeker lukken. Maar zou er nog inpaktschade bij moeten?
Ne schone KV2 trouwens, is dit ene van U?
Merci, Erwin.
 
erwin : de battel beschadingen zijn zeer goed uitgevoerd , klasse . lijkt simpel maar dat is het niet ( messchien zou ik nog een inslag in de louwer hull brengen enof aan de trekwiel een tweetal tanden overgeplooid ofzelf een stuk gekraakt doen ,dat maakt hem dan nog realister en zoals famo al aangaf de uiteinden tracks ook aanpakken.
je interieur is een parrel ,zoveel mooi's om te bekijken binnen in . vind dit een meerwaarde aan de stug.

top gebouwd , ben benieuwd naar de schilder werken

tom
 
Ziet er prachtig uit Famo ! Klasse :-)
Hopelijk krijg ik mijn modellen op een dag ook zo prachtig en realistisch afgewerkt zoals jij

groeten
 
@ Erwin : Yep das ene van mij van enkele jaren geleden.
Persoonlijk zou ik niet meer beschadigingen aanbrengen op die plaats, allez das mijn goesting é. Een springlading die op de tracks gegooid werd om hem immobiel te maken hoeft niet een inslag te veroorzaken.
@ Machielske : Tx en blijven trainen , dan kom je er wel.
 
Zo, eerst het interieur afgewerkt om vervolgens over te kunnen gaan om de tank te AB'n. Hier alvast de pics van het interieur en al een paar spulletjes:
1_P1030364.JPG
[/IMG]
1_P1030366.JPG
[/IMG]
1_P1030368.JPG
[/IMG]
1_P1030369.JPG
[/IMG]
Groeten, Erwin.
 
Interieur is mooi verweerd. Die kist is ook knap gedaan, is dat plastic of een resin kist?
 
Zeer prachtig gedaan dat interieur !!!!!!!!!
Die MG echter vind ik het metaalkleur een beetje minder. Misschien gewoon in het zwart schilderen/spuiten en dan voorzichtjes dry-brushen met metaal of zilver. Nu er zijn nog manieren om die metaalglans te bekomen. Grafietpoeder lichtjes op zwart is er ééntje van....
 
DJ's: plastic of resin, aangezien ik nog ne leek ben weet ik het ni goe. het komt uit een setje van Verlinden Productions.
Famo: als'k de MG zelf zo in cose-up zie hebt ge gelijk, het zou beter in't zwart geschilderd worden.
Merci al geasten.
Erwin.
 
Heel mooi gedaan Erwin. Ik ben benieuwd naar de verwering van de battle damage.

Christophe
 
interieur is zeer goed geschilderd .

knap werk

tom
 
Yep mooi interieur.

Ron
 
Ik sluit me volledig aan bij mijn Bouwcollega's,het interieur is echt top...
 
knap interieur erwin, zeer netjes afgewerkt. echt een pareltje deze. :)
 
Thanks iedereen voor de comments, tot de volgende update's;);

Erwin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan