Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Fantasy Diorama : "A stroll in the park.." [DONE] - Pagina 27
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627
Weergegeven resultaten: 391 t/m 402 van 402

Discussie: Fantasy Diorama : "A stroll in the park.." [DONE]

Post Topic renovatie

Howdy

nee, geen verbouwingen haha,

Even melden : De Photo Bucket linkjes worden vanaf vandaag vervangen door nieuwe linkjes vanaf een betaalde Image Shack account.
    Is nooit een garantie maar is mijns inziens meer betrouwbaar dan uitgaan dat die browser PB-fixes blijven werken.
    Heb ook geen idee of fixes werken op mobiele browser apps, maar met het vervangen van de linkjes moet iedereen
    de plaatjes weer kunnen zien

13-05-2018 :
    Zit nu op pagina 6 en ga in de komende tijd mijn best doen om deze topic renovatie zo vlot mogelijk te voltooien.
    Ook text en uitleg is hier en daar opgehelderd en iets uitgebreid, vooral de Green Stuff Howto.

mazzels
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard Topic renovatie vervolgstatus

allo

Tot en met pagina 13 is nu gerenoveerd.

Vanaf pagina 17 en verder was eerder al gevuld vanaf Image Shack.

Dus nu nog 3 pagina's te gaan en dan nog controle van gemiste kleinigheden (emo's van PhotoBucket bijvoorbeeld).

Wilt u totaal herlezen (of beginnen) wacht dan best tot melding van een voltooide renovatie, vooral omdat
    hier en daar al eens uitleg is verbeterd en ook toegevoegd. En dat zal nog wel een aantal keren gebeuren.

groet
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Bewonderenswaardig Peter dat je dit (en je andere) topics zo in ere wil houden en er zo veel tijd aan besteed

Het wordt door het voltallig forum-team ten zeerste gewaardeerd.
    En ik denk dat alle forum-leden het daarmee eens zullen zijn
    Bedankt!

Standaard

Ik sluit me volledig aan bij de vorige spreker.

Standaard

Sluit me hier ook bij aan en knappe prestatie om alles te redden.

Standaard

Sluit ik mij ook bij aan, de hoeveelheid werk die je hier andermaal aan besteed, bewondering!
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Thanx guys erg fijn om jullie waardering hiervoor te vernemen !!

Tis intensieve arbeid voor mijn grijze massa, maar tevens een goede concentratie training
    Tot nu toe 315 bestanden opnieuw ge-upload en herplaatst.

Denk dat tegen het weekende de boel wel rond is.

Vrolijke Groetels
    Laatst gewijzigd door Peter van Dijk; 15-05-18 om 04:06 Reden: kleine correctie

Standaard

Mijn complimenten Peter, dat u er zoveel voor over hebt om dat allemaal te doen.

Standaard

Mercikes Bart

Grappig, heb alvast een controle gedaan met uitgeschakelde browser Add On en
    zag op pag 1 al meteen een rij niet herstelde linkjes
    Verder enkele emo's die over het hoofd gezien zijn.

to be continued...

groet

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

goed bezig, Peter
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Thanx Jordic

Standaard Topic renovatie vervolgstatus 2

Aan alle Paddo- Kever- Olga- Schuim- Putty- Resin- Verf- Lijm- en Plaatjes-liefhebbers :

Alle 416 linkjes zijn nu vervangen

Text & Uitleg is hier en daar alweer bewerkt, maar dat gebeurde vanwege enthousiasme
    Komende dagen ga ik de hele text nog even nalopen en indien zinvol ook aanpassen.

Arbeid viel mee, voornamelijk omdat ik altijd alle originele + aangepaste pics op eigen
    opslagmedia bewaar (en back-ups maak).

En uiteraard blijf ik bereid vragen te beantwoorden, mocht u iets tegenkomen
    waarbij verdere opheldering gewenscht is...

gerenoveerd groetje
    Peter

Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten