Hoofdsponsor

1/48 Fantasy Diorama : "A stroll in the park.." [DONE]

Klinkt als een terechte prijs, waarbij ik natuurlijk de andere inzendingen niet heb gezien, maar zo dit kunstwerk te zien zet het meteen de standaard waartegen elke andere meedinger zou moeten opboksen.
 
De kroon op een prachtwerk Peter, zo is het gewoon, dubbel en dik verdiend !
 
Bedankt jongens voor de felicitaties ter plekke en ook hier op het forum :D
Eerst een gouden plak, en dan ook nog eens Best of Show... dat was totaal onverwacht, maar een enorme opsteker kan ik zeggen :8
En wat een prachtige trofee als aandenken aan dat feit !
(En Camaro, we hebben de tokens omgezet in Pintjes ^^)

Los van dit heb ik enorm genoten van de hobbydag in Mol !
Ook erg leuk weer een aantal van ons forum ontmoet te hebben, jammer dat een bezoek
aan de MBBE stand er bij in geschoten is, maar ja, er was zoveel te zien en te babbelen ;)

Happy Modelling :D
 
Proficiat met je gouden plak. Zeer zeker verdiend.

Grtz Bart.
 
Peter gefeliciteerd met je gouden plak, terecht verdiend
 
Een zeer verdiende plaats en een extra eer als Best of Show.
Proficiat Peter :usaribbon::240:
 
Nog eens dikke proficiat Peter.
 
Gefeliciteerd Peter!

Had ik deze eindelijk eens in het echt kunnen zien ben ik met vakantie in Tjechie en dat was toch echt te ver rijden naar Mol ;)

Fred
 
Hey Fred het was wel de moeite hoor echt in het echt was het zeker zo mooi zelfs mijn vrouwke vond dat knap
Marc
 
Topic renovatie

Howdy ;)

nee, geen verbouwingen haha,

Even melden : De Photo Bucket linkjes worden vanaf vandaag vervangen door nieuwe linkjes vanaf een betaalde Image Shack account.
Is nooit een garantie maar is mijns inziens meer betrouwbaar dan uitgaan dat die browser PB-fixes blijven werken.
Heb ook geen idee of fixes werken op mobiele browser apps, maar met het vervangen van de linkjes moet iedereen
de plaatjes weer kunnen zien :)

13-05-2018 :
Zit nu op pagina 6 en ga in de komende tijd mijn best doen om deze topic renovatie zo vlot mogelijk te voltooien.
Ook text en uitleg is hier en daar opgehelderd en iets uitgebreid, vooral de Green Stuff Howto.

mazzels ;)
 
Topic renovatie vervolgstatus

allo ;)

Tot en met pagina 13 is nu gerenoveerd.

Vanaf pagina 17 en verder was eerder al gevuld vanaf Image Shack.

Dus nu nog 3 pagina's te gaan en dan nog controle van gemiste kleinigheden (emo's van PhotoBucket bijvoorbeeld).

Wilt u totaal herlezen (of beginnen) wacht dan best tot melding van een voltooide renovatie, vooral omdat
hier en daar al eens uitleg is verbeterd en ook toegevoegd. En dat zal nog wel een aantal keren gebeuren.

groet :)
 
Bewonderenswaardig Peter dat je dit (en je andere) topics zo in ere wil houden en er zo veel tijd aan besteed
Applaus :You_Rock_Emoticon:

Het wordt door het voltallig forum-team ten zeerste gewaardeerd.
En ik denk dat alle forum-leden het daarmee eens zullen zijn :3some::3some:
Bedankt!
 
Sluit me hier ook bij aan en knappe prestatie om alles te redden.
 
Sluit ik mij ook bij aan, de hoeveelheid werk die je hier andermaal aan besteed, bewondering!
 
Thanx guys :D erg fijn om jullie waardering hiervoor te vernemen !!

Tis intensieve arbeid voor mijn grijze massa, maar tevens een goede concentratie training ;)
Tot nu toe 315 bestanden opnieuw ge-upload en herplaatst.

Denk dat tegen het weekende de boel wel rond is.

Vrolijke Groetels :D
 
Laatst bewerkt:
Mijn complimenten Peter, dat u er zoveel voor over hebt om dat allemaal te doen.
 
Mercikes Bart :)

Grappig, heb alvast een controle gedaan met uitgeschakelde browser Add On en
zag op pag 1 al meteen een rij niet herstelde linkjes :|
Verder enkele emo's die over het hoofd gezien zijn.

to be continued...

groet ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan