Hoofdsponsor

1/48 Fantasy Diorama : "A stroll in the park.." [DONE]

En daarmee is mijn weekend geslaagd om dit volledig te volgen en als je uw fantasie in de hand houd geeft dit een geweldig resultaat en ga je er niet over echt knap en leerrijk top grt.
 
Dit is typisch als je iets aan het afronden bent, er zal altijd iets tegenzitten voor je er een punt achter kan zetten. Ken ik, altijd heerlijk om nog even een antenne te mollen met de achterkant van je pincet of iets dergelijks. Hoe dan ook, zal het klaar zijn op gegeven ogenblik en dan is de doos met setbacks al snel vergeten.
Deze voorlaatste update past mooi in het rijtje waarmee je ons de afgelopen tijd hebt verwend. Op naar de laatste nu !
 
Ik kijk vol ongeduld uit naar de foto's , heb nu al genoten van de bouw en niet te vergeten de uitleg soms met een grappige en goed verteerbare tint errond
Het is bij u Peter altijd een gezellige boel om te lezen en te beleven
Doe zo voort
Grt
Marc
 
Geweldige update opnieuw Peter-Sama! En blij te lezen dat er ook nog wat paniek op de prairie aan te pas kwam. Ik denk dat velen onder ons denken dat ons alleen zoiets maar overkomt, maar nee hoor, volgens mij gewoon bij iedereen :D Die Easter Egg is een goeie vondst. Ik kende het vooral uit computer games maar dat is idd een leuk gegeven. Kan me voorstellen als bezoekers van modelbouwshows het diorama staan te bewonderen het geweldig vinden als ze zoiets opmerken.

Heel erg geslaagd. Ik kijk uit naar de eindfoto's
 
Dat is een mooie afsluiter van een pracht van een topic over een al even prachtig project.
De eindfoto's ga ik vandaag nog zeker bekijken, die wil ik niet missen :nowink:
Paddestoelhoedje af voor U :amish:

Tijdens de bouw van de trap (die waarvan Olga neerdaalt) is er aan de
achterkant een holte vrijgelaten voor een eventueel "Easter Egg" (staat nog niet in "Vademecum").

Intussen staat deze er tussen ;)
 
Jongens, weer hartstikke bedankt voor de fijne woorden :)

Pascal, plezant te vernemen dat ik jouw weekeinde heb doen slagen hiermee :D
En er komt nog wat slagroom op ook....

Net wat je zegt Guy ;) "het is of de duvel er mee speelt" wordt wel eens gezegd...
Nou, zoals "the devil is in the detail"..... maar dan op het eind... deTAIL :p

Graag gedaan maatje Marc :) ik doe mijn best...
Nog efkes geduld... want ga nu pas de eindelijke foto's bewerken, maar voor 00:00 vanavond staan ze er !

Namasté Wouter :) (Sama nog wel, dank u:sleep:)
blij te lezen dat er ook nog wat paniek op de prairie aan te pas kwam.
Ik denk dat velen onder ons denken dat ons alleen zoiets maar overkomt, maar nee hoor, volgens mij gewoon bij iedereen
Goed om te horen ! Ik ken het gevoel van opkijken naar 'meesters' en dat dan soms de zelftwijfel toeslaat.....
"hoe doen ze dat ??? dat gaat me nooit lukken ! hoe verzinnen ze dat toch ?!..."
Wanneer een 'meester' zijn fouten en angsten toegeeft en openbaart, kan een 'beginner' zich op gelijk niveau met de 'meester' voelen.
Dat geeft moed en troost of hoe je het wil noemen, het doet je eigen fouten en angsten verbleken en je kunt
weer geloven dat er ook in jouwzelf een 'meester' schuilt....
Bovendien, ook fouten delen is leerzaam....allee, weeral genoeg hardop gedacht zo...
Over Easter Eggs, ik verstop in elk diorama zo'n grapje, overduidelijk gemodelleerd, maar niet direct zichtbaar.

Beyond, zet dat Paddestoelhoedje nog maar niet terug op, dan gooi ik over * uur de foto's erin ;)
Top dat ons Vademecum hebt bijgespijkerd, het was niet bedoelt als hint... echt niet... ik zweer het :P

Nu foto's doen,
Captain off the bridge, groet, Peter out...
 
Laatst bewerkt:
Eindeloos project ? Neen ! Eindelijk eindfoto's !!

Goeie avond zeg ik dan maar eens :) maar liever zeg ik YIHAAA :laugh:

nu dan de slagroom met kers op het topic....de sinds lang geleden beloofde eindplaatjes jahaa :D

Tijdens het maken van die foto's was er ook nog inspectie BIJ ^^
SEqqhg.jpg

Ik zeg maar effe nix, gewoon lekker plaatjes kijken :)

dO7QlB.jpg

6UyuuL.jpg

arnWak.jpg

txBdo3.jpg

HRjLRW.jpg

rqwtOX.jpg

SgBJaG.jpg

bk1thf.jpg

H334Vq.jpg

6cRWNC.jpg

ojHYFM.jpg

5eMJwM.jpg

ylTJui.jpg

F7F09m.jpg

D6Sl1X.jpg

hnyMKa.jpg

ufSpGe.jpg

0sJ3l7.jpg

NbO72a.jpg

Bpwh6u.jpg

PFHs3M.jpg

1owYfo.jpg

cNStBa.jpg

Igcryf.jpg

QWxAsc.jpg

ULh7sm.jpg

kADzIZ.jpg

5Pm3g4.jpg

Hoop dat het niet tegenviel ;)
Mocht je meer details willen zien : bekijk dan vooral nog eens de Eindsprint Updates vanaf HIER

Bedankt voor uw aandacht :) tot spreeks, ik ga eerst iets eten nu....
Laterrrr
bZXy54.gif
 
Ah, de eindfoto's. Hoe zei de Nederlandse jeugd dat ook al weer een vijftiental jaartjes geleden? Juist ja: 'Vet kewl!' Super resultaat hoor, en foto's in de tuin geven een goede setting. En als één van de belangrijkste dieren op aard' haar goedkeuring geeft, wie ben ik dat om het niet goed te vinden he :D

Superresultaat Peter!
 
Hartelijk bedankt voor het onderhouden van één der meest indrukwekkende, intrigerende en meest fantasievolle threads EVER ! De loftrompet heeft hier al dikwijls geschald maar ik kan het niet laten : zeer uitgekiende compositie, hallucinant kleurenspektakel, onvoorstelbare creaturen, wonderlijke planten, tovenarij met water, alles overgoten met engelengeduld en liefde voor de hobby gefocust als een dodelijke laserstraal ! Einde geschal.

Eén zorg however die jij met een simpel antwoord kan wegvagen : komt er iets nieuws aan ? Zit er iets te borrelen in dat fantastische artistieke brein van je ?
 
Dat is wat je noemt eindigen met een:

animaatjes-vuurwerk-428124.gif

Super project Peter!

Fred
 
Het is niet alleen vlot en heerlijk lezen, bij iedere foto is het genieten. Wat ge allemaal tevoorschijn tovert het is geweldig. Mooi mooi mooi,heerlijke eindfoto's. Zal het verslag gaan missen
 
Met veel plezier gevolgd dit topic ook al is was het meestal op de achtergrond.
 
Echt FANTASTISCH...
Dit prachtig schouwspel in oktober al mogen bewonderen op de beurs in Eindhoven... en nu nog eens zo verwend worden met de afsluiting van dit prachtige topic...
Echt FANTASTISCH...

Applaus:You_Rock_Emoticon:Applaus

En nu ben ik des te meer benieuwd naar een volgend project...
Of misschien een vervolg op RailAway... ;)

Groetjes,
Kurt
 
nou, enthousiste boel alweer heej ! leuk jongens ! :D

Thanks Wouter ! ja die Bij.... bijzonder wel... zat daar wel 2 minuten. Bijen zijn fantasties ! (Wespen ook !)
Doe nix aan mijn jungletuin.... begroeing op dio heb ik gewoon daarvan afgekeken. Bijen zijn dol met die jungel : veel bloemetjes :yumyum:

Guyke toch.... wordt er bijna verlegen van.......... nèh..vooruit maar........ thanks mate :D
Komt er iets nieuws aan.... ik zeg simpelweg jawelzeker...................

Vuurwerk als bekroning, wat wil een knutselaar nog meer, zelf aan gestoken meneer Flintsone ? ;)
Bedankt Fred !

Aris, altijd fijn te horen dat mensen genieten van het geheel :) dank je wel !
Missen ja.... wel euh.... (trillende lip)..... ach........weet je wat....ik ga eens het volkslied achterstevoren
zingen, dan komt er vast een nieuw idee :8

Bedankt Ron, stille genieter ! je was een gewaardeerde achtergrond ;)

"Ik Rots !" thanx Kurt !
Een verslag als verwennerij.... graag gedaan :)
Of er een vervolg komt of iets nieuws ? ik juich tweewerf ja 8)

En heb nog een 'bewijsje' dat "A Stroll in The Park" echt op de Wedstrijdtafel stond :P
attachment.jpg

Nu nog zien dat ik een [DONE] opgespeld krijg, anders maken we er
gewoon een [DIP] van : Discussion In Progress ;)

Mazzels !
:wavey:
 
Peter wat een feest om daar naar te kijken en je blijft kijken want telkens ontdek je nieuwe dingen of zaken die je daarvoor niet zag
Ongelooflijk dat zoiets kan op zo een kleine oppervlakte
Dit heb je ongelooflijk knap gedaan echt , proficiat
Doe zo verder het is enig
Marc
 
Zoals een voormalig Belgische pseudo Italiaanse televisiepresentator zou gezegd hebben: IN - CRE - DI - BI - LE !!

Fantastisch prachtig en denk dat GUnit alles al verwoord heeft dat er ook maar van gezegd kan worden.
We kijken al uit naar de volgende alhoewel ik die RailAway ook wel eens afgewerkt zou willen zien.

Strollende groet,
Erwin
 
Prachtig Peter !
Ik kijk meestal stilletjes toe in de achtergrond, maar hier kan ik niet anders dan te roepen : PRACHTIG !!! zowel het dio, de teksten, ... alles !

Daniel
 
Hey Peter,

Jawade man, ik sluit me volledig aan bij de woorden van onzen Guy, een kleurrijke fantasierijke vormgeving.....,
Dat komt van die paddo's te snuiven...., dat kan niet anders...., knap, en....welke resultaat heb je gehaald op de wedstrijd, ik heb een heel dik vermoeden van goud......;) ;)
 
ik vind het zeer spijtig om er een [done] achter te zetten :(
echt heel speciaal projectje en toch klopt alles bij elkaar :)
Komende week het topic nog eens doorlopen, zien om enkele ideetjes mee op te pikken ;)

grtz
 
Weeral een rits leuke complimenten, bedankt hè luitjes ! :D

Ja Marc, heerlijk hè die kijkplaatjes :) Daarom ook ben ik dol op diorama's, altijd veel op te zien.
En op dit dio had ik nog wel meer willen doen, maar is goed zo. Meer is niet altijd beter.
Mercikes hè !
--
Grazie Erwin ! :D en ja, Guy verdient al een compliment voor zijn Compliment :)
en dat ik iets ga oppakken is zeker, weet alleen nog niet WAT....:|
--
Danku Daniel ! stille genieters zijn er plenty (ben ik ook hier en daar..), en da's prima hoor.
Tof dan dat je toch even een compliment komt toeteren :D
--
Dank Swaken ! jaman, de paddo fever beviel prima mag ik wel zeggen, ook de
paddo zalf vóór het slapen gaan deed wonderen:wacko:
En de waardering van de jury ? die vonden mooi geverfde kant en klaar figuren mooier :nowink:
--
Nou Jordic, ik snap wat je zegt, maar ben toch ook wel blij dat het verslag gedaan is.
Valt niet mee om dat uit het geheugen op te dienen.
En als ik die eindsprint naar de SMC niet had gemaakt was het verhaal nu vast nóg niet klaar...
Bedankt hè, ook voor het toevoegen aan de gallery :D fijne service !
En mocht je tijdens het terug doornemen iets tegenkomen waar extra uitleg wenselijk is :
gewoon oprakelen die handel, ik zal graag behulpzaam zijn !

En dat geldt voor iedereen uiteraard. Vragen staat vrij :)

Over de komende werkzaamheden (nu wordt het serieus...)
Heb onlangs een frapante "toevalligheid" ontdekt in mijn bouwcarriere...
Meer daarover binnenkort in mijn "persoonlijke update" topic.

Fijne dag, vrolijke groet :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan