Hoofdsponsor

1/48 Fantasy Diorama : "A stroll in the park.." [DONE]

Alles is gezegd en geschreven en sluit mij hier volledig bij aan en inderdaad apart en fantastisch gebracht prachtig Peter grt.
 
Deze zou ik echt eens in levende lijve willen bekijken, want ik ben er zeker van dat, hoeveel foto's je ook mag posten, er zal nog altijd iets te ontdekken zijn dat niet op foto te zien is of gewoon niet opvalt...
PRACHTIG werk Peter, RESPECT voor je inspiratie, vindingrijkheid en doorzettingsvermogen!
Laat de volgende maar komen ;)
 
Prachtig,een lust voor het oog,fantasie rijkelijk aanwezig en kleuren die oneindig aanwezig zijn.In 1 woord fantastisch!!
 
Prachtig Peter, mag je trots op zijn.
 
Pascal, zo is het maar net ;) en bedankt hè !

Thanx Beyond ! kans om het dio eens te bekijken is er zeker. Weet nog niet waar, misschien Mol
of onze ledendag. Ben ik nog nooit geweest, zal ook leuk zijn eens mee te maken (heb ik gehoord ;))

Wel Doomwad, dat had een ferme samenvatting van de jury mogen zijn ;) bedankt man !

Dank u Bart ! je hebt gelijk, ik zou bijna vergeten mezelf een schouderklopje te geven :8

Nou luitjes ik kan bijna niet meer zitten van al die veren in m'n r**t en mijn
kat begint ook al raar naar me te kijken, dus...

tijd voor een bakkie koffie en ga daarmee eens fijn op zolder zitten
overpeinzen waar ik nu zin in heb :8

Good evening y'all !
:wave:
 
Hoi Peter.
Ik heb het steeds prachtig gevonden om dit project te zien groeien.
Het is heel druk, maar op een bepaalde manier brengt het een soort rust in het hoofd.

Knap gedaan.
 
Bedankt Jelle ! "druk en rust brengend"...... ik zou wel eens door jullie ogen willen kijken...:)
Dat drukke snap ik.... wat brengt dan die rust ? kom.. vertel eens :8

groetsels ;)
 
Camaro Jelle zei o.a. in zijn reactie :
Het is heel druk, maar op een bepaalde manier brengt het een soort rust in het hoofd.
toen zei ik :
[...]ik zou wel eens door jullie ogen willen kijken...:)
Dat drukke snap ik.... wat brengt dan die rust ? kom.. vertel eens :8
Aris stuurde een mooi antwoord op die vraag, bedankt maatje :)
Nu dan zal ik als eerste reageren, als ik met mijne hond wandel, komik langs een riviertje, woelig water, Honden duiken erin, het is warm en mensen zwemmen, zwanen eisen hunne territorium op. Dan die vervelende vliegen, die steken en bijten. EEn strandje waar ook paarden even het water in gaan.
Nu tussen dat alles, in de zachtjes kabbelende golven, met vers water, zie ik vliegjes op het water, schrijvertjes noemt men die, en in het water zie ik kleine visjes, die zwemmen daar in ene school en proberen de schrijvertjes te happen, kunnen nauwelijks zwemmen, met 30.000 erop af.
Zit ik langzaam en het zijn allemaal kleine "snoekjes", de latere ...zoetwater haaien.
Over 5 jaar vreet die snoek ook dat zwanejong op, maar dat maakt niet uit, het is evolutie, genieten van wat je ziet. Zoveel valt er te zien

Ik snap nu wat Jelle bedoelt, te midden van veel dat gaande is kun je toch wegdromen :8
iets wat ik ook kan, maar in het geval van mijn eigen creatie hangt er nog iets 'bouwruis' omheen...

groeten :)

PS : ik weet dat er een soort van etiquette is omtrent topic inhoud versus topic vervuiling,maar
in mijn topics accepteer ik afdwalingen.
Is wellicht mosterd na de maaltijd nu het zo'n beetje gedaan is, maar wilde
het toch maar even zeggen :P
 
Het is een fantastisch eindresultaat geworden en ik denk dat de juryleden niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Het is natuurlijk ook zo, dat dit soort vertoningen (zeker met deze omvang) zelden op een wedstrijdtafel verschijnt. Toch een gemiste kans om je geen prijs te geven, hoe mooi de prefab-figuurtjes ook zullen zijn geweest.

Nog even voor de zekerheid: dat witte plekje onder het roze monstertje zal de bedoeling zijn? Anders misschien nog even bijtippen. Als het daadwerkelijk de bedoeling is, bijvoorbeeld om weer te geven dat het monstertje in een kauwgum trapt, dan zou ik het stukje wit een fractie groter maken... enkel om de kijker van zijn twijfel af te houden dat het zo misschien niet hoort.

1owYfo.jpg
 
Dat is precies wat ik bedoelde Peter.
 
Roy, bedankt hè :)
Goed dat je dat 'vlekje'aanstipt. Dit is een detail foto gemaakt tijdens de bouw.
Het beestje staat hier tijdelijk op een stukje "poster buddy".
Had dit plaatje gemakshalve toegepast en het 'WIP'kenmerk over het hoofd gezien.
Gaan we aanpassen !

Jelle, bedankt dat je 't even laat weten :)

groeten :)

PS : erg jammer dat het verslag verpest is door de actie van Photo Bucket.
De foto's staan in mijn albums op PB en blijven daar tot PB (misschien) ter ziele gaat.
Ik zal zien dat ik in de loop der tijd de plaatjes zal herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag irl bekeken en zoveel spijt dat ik het fototoestel niet bij had :(

Dit is echt prachtig
 
Zal morgen foto's posten van Peter z'n kunstwerk , dikke proficiat met de gouden plak en terechte winnaar Best of show te Mol

Tevens bedankt voor de leuke babbel Peter ;)
 
Proficiat met prijs Peter en wel verdiend want over elk plantje en figuurtjes is nagedacht en met zorg geplaatst dat zie je gewoon grt.
 
De foto's die ik genomen had van Helga's uitje naar KMK.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ferm geproficiateerd Peter, misschien is het inderdaad beter niet te weten hoe je geest werkt. Hopelijk kan ik het ooit eens irl zien
 
Beste Peter ik wist het ( voelde ) dat je in de prijzen ging delen
Ben blij dat ik u leren kennen heb , de buitenkant is raar maar van binnen zit een toffe mens , het was een aangename korte babbel
Tot een volgende
Marc
 
Dikke proficiat Peter, meer dan dik verdiend!
Nu op naar de Nederlandse Nationals en blaas ze daar ook maar van hun stokken!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan