Hoofdsponsor

1/24 Revell '66 Shelby GT350R [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net langs de hobbywinkel geweest, maar had dit nog niet gelezen. Dus heb er niet naar gekeken.
Ik heb wel twee tubes putty mee van tamiya en wat schuurgerief.

Straks ga ik verder doen en dan post ik opnieuw pics!

Laat maar komen maatje jihaaaaaaaa
 
Hehe hier zijn er al een paar :D

Ik heb de putty aangebracht op de motor en versnellingsbak. Daarna een beetje opgeschuurd. Nu staat em nog in de primer(niet op de foto te zien)
Daarna ga ik de primer een beetje opschuren om het vlak te maken en dan maar schilderen :)

DSCN0784.jpg

DSCN0782.jpg

DSCN0785.jpg

DSCN0786.jpg
 
éhéhéhéh zie je wel dat da geen slecht idee was he van de mannen,ge zijt goed bezig al.jaja da kom dus goed he;)

Schuren op primer zo fijn mogelijk,liefst ne 2000 en justekes aankomen
 
Laatst bewerkt:
En om iedereen wat zoet te houden (ahum) nog een update :)

DSCN0787.jpg

DSCN0788.jpg

DSCN0789.jpg

DSCN0790.jpg

DSCN0791.jpg

De aandrijfriem moet er nog op, de koeling en de collector ook. Daarna hier en daar nog wat afwerking en de motor is zo goed als klaar.
 
schoon motortje, tis wel geslaagd met die zilveren letters die doorheen de rode chroom komen, very nice!
 
Een groot verschil hé, met dat beetje extra werk?

Goed bezig, man!
 
Da is al veel beter zo , mooi motorblok trouwens

tom
 
motor ziet er goed uit
 
schitterend motorblokje, als k een opmerkingske mag geven als je waarheidsgetrouw wilt bouwen, de Ford motorblokken na de jaren '60 voor 98% typerend blauw, daarentegen zijn de Chevrolet blokken allemaal zo goed als roodoranje.
In een echte Shelby zat dus altijd een blauwe motorblok, dus eigenlijk ben je een beetje een overlopertje hè Joachim :laugh:

maar zeker een geslaagde bouw !
 
zeer goed geslaagd.goe bezig en ge ziet het he gelijk dat ExSerCo zegt dat beetje extra werk werp vruchten af.
Schitterend doe zo voort maatje.
 
Tnx voor de comments manne :D

@lil32b: Ik had het idd zo gezien bij het zoeken naar ref pics, maar ik ga een aangepaste shelby maken. En omdat mijn carro rood zal worden, wou ik ook eenheid onder de motorkap :)

Maar je hebt idd gelijk dat de meeste delen blauw moeten zijn.

@Exsercso & Doomwad: Het werkt wel plezanter met die putty, dan is je afwerking idd een pak beter :)
Tnx voor de tips!
 
Ik volg in stilte...... maar die motor is er een stuk mooier op geworden met de putty. Supper, ga zo voort!

Fred
 
Bedankt! Ben blij dat ik een model toch al naar een iets hoger niveau kan halen :)

Ondertussen is het chassis ook in de primer geraakt en gespoten in kleur. De voorste ophanging is ook al in kleur gezet.

foto's:

DSCN0797Resized.png

DSCN0798Resized.png
 
Ook altijd voor je iets gaat spuiten, goed, zeer goed ontvetten, dus altijd alle stukje, onderdelen, in een sopje steken en goed ontvetten, zal de verf, primer, een beter hechting hebben.
Een keer overlopen met fijn schuurpapier voor je spuit en dan ontvet is ook altijd goed.
Een paar kleine tips :)
 
Dat doe ik vooral bij de body, op de kleinste onderdelen blijft de verf mooi hangen voorlopig :)

Kheb nog een updateje. De ophanging hangt erop. de motor is ook in het chassis gestoken.

DSCN0799.jpg

DSCN0800.jpg

DSCN0802.jpg

DSCN0803.jpg

DSCN0804.jpg

Hier en daar moet ik nog wat bijwerken en dan is het tijd voor het interieur!
 
Volgens dat ik kan zien(en ben zo blind als een mol ;) LOL) is de bevestiging voor je wielen een kliksysteem??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan