Hoofdsponsor

1/125 Cousteau's Calypso [wip]

hoi Dany,

Ik heb me ook maar even aan gemeld bij modelbouwen.be. ( nogmaals bedankt voor de tip ;-))

zit je al weer op de bok? Of knutsel je nu lekker veel aan der Calypso. De foto's zien er in ieder geval goed uit. Alleen één vraagje.

De zwarte kleur op de romp, heb je die bewust niet tot aan de boeg geverfd? Of hoort dat zo? Ik ga met de mijne ook binnenkort weer aan de slag.
En ik was daar wel benieuwd naar.

Succes verder met dit fantastische schip,
groet Eddy

Sorry voor de late reactie, boXer, dat zwart is inderdaad bewust niet tot aan de boeg gedaan (voorlopig) omdat ik niet afgeplakt heb, en omdat er geen ingegoten lijntje is die zegt hoe het zwart moet lopen heb ik al een plannetje om de lijn verder te trekken. Maar daarover meer, van zodra ik weer van start ga met Calypso :)
 
Heeft er iemand een bovenaanzicht van de Calypso?
Waar de bol radar en zo op te zien is? Kunnen we dan misschien aanpassen op ons model.
Ik heb wat foto's van op het net, maar allen te klein of radar niet zichtbaar.
Groetjes, John
 
Hallo John, aangezien we hier volop in de werken zitten, ligt de modelbouw een beetje stil. Ik had op mijn loptop redelijk wat referentiemateriaal, helaas wandelt mijn laptop nu voorgoed in de geestenwereld. (ik ben hier eventjes op bezoek via een netbookje)
Van zodra ik weer zal beginnen bouwen, zal ik ook weer alle referentiemateriaal opzoeken, updates zullen echter eerder langzaam zijn omdat ik niet graag op zo'n minitoetsenbordje werk.
 
Alvast bedankt Dany,
Groetjes, John
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan