Hoofdsponsor

1/48 Buzz aldrin's space walk in gemini 12 agena mission [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Ha die luitjes ,,,

Ik had nog een opdrachtje liggen voor iemand wat me was ontschoten , een mini diorama van de gemini 12 mission ,,, de laatste generale repetite vlucht voor de bemande apollo vluchten ... naar de maan , het was de langst durende vlucht en ik denk meest complexe .. een ruimtewandeling voor buzz aldrin die ook voor het eerst een raketstoel uitteste .. en dan nog een koppeling maken maken een agena doel raket ...

qq%7E1.jpg
0909003_7.jpg


bn.jpg
qwe.jpg
fig121a.jpg


voor meer info deze link ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Gemini_12

Wat betreft het model gebruikte ik voor de capsule als basis de 1/48 schaal revell duo kit met een mercury en gemini capsule ..

revh1834.jpg


Toch wel een moeilijker model om dat het klein is en bv de conische schacht van de capsule bestaat drie delen ..
en zeer veel kleine delen .. het in elkaar zetten en spuiten was na drie dagen klaar .. maar nog niet geheel ...
verder had ik nog een mini gemini astronaut liggen het was kapot en had het eens gekocht voor een eurie ,,, een nieuw paint laag erop en hij is als nieuw ...
verder heb ik nog 2 1/48 upgrade setjes gekocht van realspace ...

de eerste voor de capsule ..

hier het doosje met inhoud ...

Afbeelding_195%7E5.jpg
Afbeelding_193%7E7.jpg


en dan heb je nog de Agena doel raket 1/48 een modelletje op zich ... maar die is nog niet klaar , maar hier het doosje met inhoud ...

Afbeelding_196%7E1.jpg
Afbeelding_194%7E3.jpg


als base had ik bij deze ook twee driehoek afval stukjes hout tegen elkaar gelijmt en afgewerkt met chrome bol voetjes en een gemini pin logo ... de totale lengte zal 25 cm worden en 7 cm breed

Afbeelding_184%7E6.jpg
Afbeelding_187%7E5.jpg
Afbeelding_192%7E5.jpg


Tot zover ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
How Bubble, rustig aan, aan dat tempo kan het niet gezond zijn voor je longen, al dat schuurstof :) Ziet er ook wel een zeer oud kitje oud. Jaren '60 ?
 
valt mee deze kit is nog niet zo oud Jadefalconguard ,, net nieuw , het model wel natuurlijk ...

maar dinsdag is ie klaar ...
 
Nou luitjes Maar hij is af dit between snackie ,,, leuk model met upgrades om te bouwen ,,, wel een friemelwerkje deze schaal , maar ik vind um geslaagt ...

totale kosten dit projeckt kit met upgrade kit,s en op base en matriaal euro 125 ,-

Afbeelding_013%7E18.jpg
Afbeelding_014%7E18.jpg
Afbeelding_016%7E21.jpg


Afbeelding_017%7E19.jpg
Afbeelding_019%7E22.jpg
Afbeelding_020%7E17.jpg


Afbeelding_021%7E18.jpg
Afbeelding_023%7E22.jpg
Afbeelding_024%7E20.jpg


dit vind ik de mooiste shotopname

Afbeelding_026%7E18.jpg
Afbeelding_030%7E13.jpg


Afbeelding_031%7E14.jpg


Afbeelding_032%7E11.jpg


Afbeelding_029%7E12.jpg


Tot zover ..... einde projeckt ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan