Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kundig gepenseeld Danny, echt goede kleuren !
 
is da klaar tegen hoboken danny

Bedankt jongens voor deze toffe reacties...

Yvan alles zal er van afhangen wanneer de beurs juist doorgaat ;) (kan je even vermelden wanneer die beurs is) ...

Er is nog wel behoorlijk veel werk aan de winkel en vermids ik geen te snelle bouwer ben vrees ik er voor..;)
 
Op de checklist mag alvast genoteerd worden; figuur: Geslaagd!
 
Héhé heel mooi man! Kan niet wachten tot het eindresultaat... :P
 
Beste vrienden...

Ondertussen heb ik niet stil gezeten en heb wat kunnen verder werken aan dit dio..

Het gene dat ik al heb kunnen doen is het volgende,ik heb het wandelpad aangelegd in kinderkopjes en ondertussen ook al een kleurtje gegeven met verschillende tinten grijs..

Verder heeft de tuinman ook al een beetje komen aanplanten en heeft wat gras en bloemen neergezet alleen het iets hoogere gras aan het hek moet hij nog komen doen :nowink:..

Verder heb ik mijn bestelling thuis mogen ontvangen de mooie knotwilgen waar Nico ook mee aan het werk is,alleen zijn deze iets te groot voor op mijn dio te plaatsen :dry: dan ben ik op zoek gegaan naar een oplossing..;)

Nu heb ik zelf een knotwilg gemaakt van een takje uit de tuin daar heb ik dan de nodig putty rond gedaan en afgewerkt met een tandenborstel om wat structuur te bekomen,alleen nog de groene takken moet ik er aan toevoegen en we zijn weer een boom rijker in ons landje....;)

En dan nu het belangrijkste de foto's...


Afbeelding001-3.jpg

Afbeelding002-1.jpg

Afbeelding003-3.jpg

Afbeelding004-2.jpg

Afbeelding005-4.jpg

Afbeelding006-4.jpg

Afbeelding007-2.jpg

Afbeelding008-5.jpg

Afbeelding009-4.jpg

Afbeelding010-2.jpg

Dit is het dan verlopig jongens ben nu bezig om het duitsegraf af te werken maar dit zal voor later zijn...;)
 
knap werk danny zo zien we ze graag komen hoor.
 
supergoed gedaan danny,
mooie kleuren, echt onder de indruk.

Welk gras heb je gebruikt?
 
Je fighuur is een parel , prachtig ingeschilderd
je dio krijgt mooi form en de begroeiing is top
prachtig met die kassien in hoogte verschillen , heb je die zelf gemaakt!
de boomstam ziet er ook zeer goed uit , mooi kleuren er in verwerkt

top man

tom
 
Bedankt jongens....

@ Koenele ik heb het gras van Joefix gebruikt en dit dan wat ingekleurd met Olive Green 967 en Yellow olive 892 het iets hogere gras ga ik maken van een goedkoope verfborstel...

@Tom de kassien zijn afkomstig van Verlinden maar zijn wel stuk voor stuk geplaatst
 
Laatst bewerkt:
Prachtig dio.
Zoals gezegd, de kasseien zijn zeer knap geplaatst.
En de rest mag er ook wezen zene.
 
kasseien en aanplanting is heel mooi gedaan.

figuur ook natuurlijk .
 
Dag Danny,

Prachtig werk dat je daar levert !
Vooral het superen van je knielende Duitser is zeer mooi gedaan, met die gesp op zijn ceintuur en de schouderstukken uit messing. ABER heeft in zijn gamma onder ref AB35A086 een PE plaatje met details voor figuren, zoals een Ijzeren Kruis of andere onderscheidingen.
Bij de Wehrmacht waren ze zeer mild met onderscheidingen, dat oogde goed voor de propaganda ! Als je je figuren met enkele onderscheidingen decoreert zal dit een blikvanger vormen op je dio.

't Is maar een tip, ik wil me niet moeien met jouw dio.

Groeten Rik
 
Zeer mooie vorderingen die je hier toont.
Alles is hier al zowat gezegd wat ik wou zeggen ;)

Verlang om je volgende update te zien :)
 
@ Rik bedankt voor deze goede ingeving ik ga hier zeker iets mee doen,binnen kort ga ik toch even naar een beurs zal er eens rustig gaan rondkijken ...
 
Ja man, dat is dus wel echt ferm !
 
Yo Danny,

Knappe update! Mooie vegetatie werkjes. De steentjes zien er niet alleen goed uit ze zijn ook goed geschilderd.

Nog wat stof tussen de voegen en de afscheiding van gras naar steen inwerken en het geheel zal mooi geblend zijn met elkaar.

Grt Nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan