Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie setting danny

is eens een andere kijk op
 
precies met een afbijtmiddel opgezeete danny,dus het hek is helemaal top
 
sluit mij bij de voorgangers aan , je hek ziet er goed uit , de opbouw van je fighuren zien er netjes uit

tom
 
Zier er zeer mooi uit danny , komen er in het midden twee grafzerken ? ,,,
 
Ik blijf erbij, het zal een speciaaltje zijn. Voor zover ik weet ken ik geen enkel diorama die zulk tafereeltje uitbeeld.
Goed bezig Danny.
 
Dat hout ziet er maar houterig uit : subliem dus ! Over de graven, ik hoop dat je van die geïmproviseerde grafjes maakt, met berkentakken en daarop dan de helm, jongens dat zou mooi zijn. Er zijn daarvan zeker foto's terug te vinden. Danny, ik heb je tevens een pm gestuurd !
 
Bedankt jongens...

GUnit alvast bedankt voor het figuurtje ( dat ik nog even geheim hou )dit zal een extra toets aan het dio geven...

GUnit je slaat de nagel op de kop ik ga inderdaad gebruik maken van dergelijke graven...;)

Maar dit zou natuurlijk ook kunnen...;)

1940_Alblasserdam_D_graf.jpg
 
Laatst bewerkt:
dit ziet er goed uit
doe zo voort
 
GUnit ik heb vandaag het mooie figuurtje in ontvangst mogen nemen,hier voor nogmaals mijn dank...

Ik ga nog even niet vertellen over welk figuurtje het gaat ;) maar het zal supper worden...
 
Haha, nu worden ze nieuwsgierig...
 
Een nieuwe coole topic die op mijn radar verscheen, en andermaal een origineel concept. De houdingen van je figuren zijn heel geslaagd, en zoals eerder reeds gezegd werd ziet die houten ballustrade er subliem uit! Ik volg, en ben natuurlijk benieuwd naar dat mysterieuze figuurtje..
 
mag ik een gokje wagen ivm dat figuurtje? Een priester???
 
Dit topicje is er zeker één om te volgen (hoewel ik niet dagelijks kan komen piepen :( )

De setting ziet er goed uit enkel een kleine bedenking, ik zou het beeld in een andere richting zetten. Er zal hoogst waarschijnlijk al een graf zijn zo recht voor het beeld, met een oude grafsteen die eventueel gebarsten is...
Gewoon het beeld 90° draaien kan al een wereld van verschil opleveren...
(en wat schuiner plaatsen, maar ik val hier in herhaling ;) )

Om je enkele ideetjes te geven voor wat kleine prutsdetails er bij te doen:
-halsketting aan het kruis hangen, of een riem met de dolk er nog aan...
-een schop ergens in de grond steken
-niet vergeten dat er verse aarde op het graf moet ;)
-eventueel enkele grafzerken nog
-een persoonlijke souvenir in de knielende soldaat zijn hand
-....

Sorry, ik laat mij weer gaan, terwijl het jouw dio is hé ;)

Ben benieuwd naar de updates....
 
Beyond laat je maar gaan vriend alle ideeen en hulp zijn welkom,trouwens alle info en ideeen worden netjes genoteerd zodat ik de beste kan verwerken in het project...

Verder ben ik van de week begonnen aan het andere hoofdje nog enkel de afwerking van de helm moet ik doen, foto's zullen nog volgen wand van de huidige was ik niet tevreden...;)
 
Laatst bewerkt:
Yo Danny,

Interesante setting toon je hier...mooie verhaallijn. Ben ook wel benieuwd naar dat figje!

Grt Nico
 
Hier is dan de beloofde foto van het hoofdje...

Afbeelding037-1.jpg

Afbeelding032-3.jpg


Nu heb ik nog even een vraagje in welke kleur kan ik het beste de helm schilderen liefst met Vallejo verf..
 
Laatst bewerkt:
Beste Danny, als je gaat richting donkergrijs met een ietwat blauwige schijn, zit je goed.

Als je diorama later in de oorlog speelt, kan je de helm een veldwerk-camo geven. Een gewone helm kan je subtiel maar erg realistisch weatheren met stof.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan