Hoofdsponsor

1/35 Dio Adieu... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze avond dit hele topic nog eens doorgelezen en ik vind het ongeloofelijk knap hoe je beetje bij beetje dit dio opbouwd. Met zoveel oog voor detail en realisme. Echt schitterend. Er zijn van verschillende mensen goede ideeën naar voor gebracht en het is knap om te zien hoe je die dan toepast in je dio. Professionalisme ten top.

Christophe
 
is echt prachtig aan het worden, heel mooie setup en afwerking, chapeau!
 
Beste vrienden ik heb ondertussen niet alleen van het goede weer kunnen genieten maar heb ook nog wat verder kunnen werken aan mijn project...;)

Ik heb even de tijd genomen om het laatste stukje te voorzien van de gepaste ondergrond en ook hier heeft de tuinman even langs geweest..:nowink:

Eigenlijk begint dit project op zijn einde te lopen en rest me nog alleen de wapens toe te voegen en alles nog eens grondig te controleren op foutjes....

Het was zeker een zeer leerzaam maar ook een geweldig project om aan te werken...

En hier dan de foto's...

Afbeelding001-9.jpg

Afbeelding002-5.jpg

Afbeelding004-8.jpg

Afbeelding006-9.jpg

Afbeelding008-9.jpg

Afbeelding012-9.jpg

Afbeelding013-4.jpg

Afbeelding016-3.jpg

Afbeelding018-5.jpg

Afbeelding020-5.jpg

De volgende foto's zullen genomen worden als het dio volledig is afgewerkt en voorzien is van een naamplaatje dat ik ga laten maken..;)
Daar uit zal ik dan de 10 beste en mooiste foto's nemen om die te laten plaatsen in (Afgewerkt project Dio's )

Mag ik nogmaals iedereen van harte bedanken voor de interesse in mijn werk en natuurlijk voor de schitterende ideeën...;)

Danny...
 
Laatst bewerkt:
Schitterend Danny.......
smiley5861.gif


Fred
 
Dit is zowaar een mooi, nee, een subliem mooi diorama geworden.
Echt een pareltje onder de parels :D
Een streling voor het oog :8

Dit is zeker een prijs waard, zeker ergens inschrijven op een wedstrijd.
 
Danny dit is nu eens een origineel thema wat je niet vaak ziet.
Want ook nog eens zeer netjes uitgevoerd is!!

Echt toppie..................... ;)

Cheers,
André
 
heel schoon danny .
het dio en het tema kan niet wachten op de eind foto s ;)
 
Bedankt jongens voor de positieve feedback....:08:

En heb me van de week ingeschreven voor Model Force 11...
 
Mooi man ,,, gefeliciteerd met deze geweldige diorama ... mooi levend ...
 
Het is een knap dio geworden Danny en met een verhaal erin verwerkt. TOPPIE :)
 
Danny, dit is een prachtig, eenvoudig maar o zo mooi dio!! Het is een echte emotie-opwekker geworden. Wat Guy aanhaalde om de soldaat een steen in zijn hand te geven is gewoon subliem! Dit heeft het emo-gehalte alleen maar aangesterkt. TOP!
 
..... eum .........eum ........ .........eum ................
ja, wat moet ge hier nog op zeggen..............
gewoon schitterend.
 
mooi dio die tot leven is gekomen : prachtig gedaan , goud op een beurs zou op zijn minst juist gejurieerd zijn

ApplausApplaus

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan