Hoofdsponsor

Anders / onbekend Nieuw 1/4 project [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ongelofelijk... gewoon prachtig, deze een tijdje geleden in het echt kunnen zien en gewoon om stil van te worden...
 
Weer indrukwekkend werk Jimmy, je weet dat ik een fan ben!

Wim
 
Man, man, man......
Jij doet me toch iedere keer weer min kin van mijn toetsenbord rapen hoor.
 
Ziet er fantastisch uit, heel levensecht ^^

Ik denk dat er wel een manier is om er iets mee te verdienen hoor. Er worden voortdurend allerlei gadgets van films verkocht. Als je een paar bekende hoofden uit films in de vitrine van je locale videotheek plaatst, zullen er vast en zeker mensen zijn die er flink wat voor willen betalen.
Misschien het proberen waard ?

Figuren van sportmensen doen het ook altijd goed. Een buste van Michael Schumacher bijvoorbeeld ;)
 
Een beeltenis van Michael Jordan en je hebt er al onmiddellijk eentje verkocht :-)
 
Hallo allemaal,

Dankzij het slechte weer heb ik dan toch iets met het hoofd gedaan dat hier lag stof te happen. Het is afneembaar gemaakt om nog een paar andere versies te kunnen gebruiken.

Hier zie je hoe ik rond het hoofd de torso heb geboetseerd. De nek onderaan is met vasiline ingesmeerd om plakken te voorkomen.
Imhotep12.gif

Na het bakken de kleren erop. In 2 keer weliswaar: eerst het onderkleed en daarna de mantel.
Imhotep13.gif
Imhotep16.gif

En als laaste nog wat versierd met goudbeleg, uiteraard zwaar verouderd.
Imhotep14.gif

En het hoofd kan eraf. Er komt nog een andere versie.
Imhotep15.gif
 
Ben al benieuwd naar de tweede versie ;)
Ga je dan een tweede hoofd gieten?
 
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Er zijn 2 mogelijkheden: Ofwel een gegoten versie bijwerken ofwel het originele veranderen. Een mal van het eerste hoofd is er zowiezo al, want beide versies zitten zowel in de kit als de geschilderde exemplaren.


Ben al benieuwd naar de tweede versie ;)
Ga je dan een tweede hoofd gieten?
 
Hier is het bazeke klaar om silicone over te gieten.

Imhotep19.gif

De eerste resin casting

Imhotep18.gif

En ik heb dan uiteindelijk gekozen om die resin casting te gebruiken voor het 2de hoofd.

Imhotep17.gif
 
Nice, ziet er knap uit :)
Wat zal het worden...
Alvast mooi werk

mvg

Patrice
 
Jiver ik zie duidelijk imhotep tot leven komen.werkelijk prachtig en zo natuurgetrouw aan de echte arnold
 
het is echt de mummy. Een waw factor zit hier op zijn plaats. Misschien een job wagen bij madame Tussaud :D
 
telkens weer verbaasd over wat je hier laat zien.

klein vraagje tussendoor, voor deze tweede versie, heb je daarvoor een afgietsel gemaakt, en daar dan wat vervangen moet worden eruitgehaald voor het weer opgevuld wordt?
 
telkens weer verbaasd over wat je hier laat zien.

klein vraagje tussendoor, voor deze tweede versie, heb je daarvoor een afgietsel gemaakt, en daar dan wat vervangen moet worden eruitgehaald voor het weer opgevuld wordt?

Ja, met een xacto weggesneden, dat zie je hierzo:

Imhotep20.gif
 
En hier dan het tweede hoofd. De buste is klaar.
Bedankt voor te kijken.

Imhotep23.gif
Imhotep24.gif
Imhotep25.gif
Imhotep%20base.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan