Hoofdsponsor

1/24 1960 Desoto Adventurer van Jo-Han [F!]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
joepie... flakes zijn binnengekomen ! Morgen try out op papier !
 
Zoals gezegd, vandaag try out gedaan op papier en k ben wreed content van de kleur van de flakes. Dus het dak gespoten in dekkend oranje voor onderlaag en dan na een uurtje drogen een laagje vernis op aangebracht en de flakes er rijkelijk in gestrooid derna ff aangedrukt met de dop van een spuitbus, enkele minuutjes laten aanpakken en dan terug een laagje vernis aangebracht met het penseel. Het resultaat is naar mijn zin, de kleur en de groote van de flakes zijn goed voor schaal 1/ 24-25. Nu de vernis enkele dagen laten drogen en dan schuren en terug vernissen tot het oppervlak volledig glad is.

270120111463.png
270120111467.png
270120111466.png
270120111465.png
270120111470.png
270120111475.png

Had het in een vorig gesprek al gehad over het probleempje dat k voorheb met loskomen van de verf, nu ik ga dit zo goed als mogelijk herstellen en hoop dat het later niet of nauwelijks zichtbaar zal zijn.

270120111478.png

tot volgend verslagje...
Filip
 
Filip,

kijk eens naar mijn Maserati Bora om te weten hoe ik die heb hersteld. Ergens op de laatste of voorlaatste pagina van de "auto's" te vinden.
 
ziet er goed uit met die flakes
 
halloooo mannen, hier dan het vervolg na enkele (9) lagen vernis en schuren en vernis en schuren....
de bare metal foil heb k dees weekend nog aangebracht en nu begint ie op nen echte te gelijken ;)
Heb ook eens fotos getrokken met mijn digi spiegelreflex ipv met telefoon.

DSC_0552.png

DSC_0556.png

DSC_0572.png

en nu alles afwerken voorlopig zonder interieur want dashboard is zoek :(
 
oei da's minder, wel strak gespoten en gedurfd met die schilfers. knap resultaat.
 
dat ziet er zeer goed uit en de glans zit er ook goed in.8)
 
Machtig gespoten, zeer glimmend :)
En hoe kun je dat kwijtspelen :p, hopelijk vind je het snel terug, anders word het een mooi scratch build van dashboard neem ik aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan