Hoofdsponsor

1/32 Nieuw Mc Donnell Douglas AH-64 Apache (revell)

weet niet wat anderen gebruiken , maar ik gebruik meestal tamiya putty ( kan hem zelf verdunnen met tamiya extra thin cement ) wel goed laten uitdrogen
vooraleer je het schuurd.

tom
 
Hoi Jadefalconguard

Dat komt mooi uit,:D, ik laat het meteen weten als er iets is of iets klaar heb, door de week ben ik 's avonds momenteel bezig met de Santa Ana, ben te moei geweest en dan haalt het niet uit, overdag sta ik altijd buiten en dan 's avonds bij de kachel kom valt het niet mee om je ogen open te houden. Verder succes met de Apache.;)
 
Ik ben met de apache weer begonnen, was in tussen tijd veel bezig met de Santa Ana en wil het nu een beetje afwisselen zodat de apache ook aan de beurt komt.

De naden van de moters sluiten niet helemaal goed, dus heb ik van Alabastine autoplamuur gehaald en de naden dicht gesmeerd, ik moet het nu laten drogen voordat ik het met waterproefschuurpapier schuur en aflak.;)

DSCF8701.jpg

DSCF8700.jpg

DSCF8699.jpg

tot de volgede keer.;)
 
Hoi Marc,

Ik heb gehoord dat het met de alabastine autoplamuur ook heel goed gaat, kom straks er van eigens achter als ik hem geschuurd heb, en laat ik het weten marc.;)
 
Hoi,

Ik heb nu het plamuur geschuurd met waterproefschuurpapier., het is in mijn ogen goed vlak. Mijn eerste project waar ik met plamuur werk.:wall:

DSCF8712.jpg

DSCF8713.jpg

Nu is het schilderen aan de beurt.
 
Mooi plamuur- en schuurwerk :)

Plamuur bestaat in heel veel merken en soorten, het is een kwestie van een plamuur te vinden die voor u het makkelijkste werkt. En zo te zien hebt ge uwe plamuur gevonden ;)
 
Hoi Wet Sellery,

Bedankt voor de reactie, inmiddels heb ik de moters geschilderd, zie foto's.

DSCF8720.png

DSCF8719.jpg

Het is dof de kleur en heb hem al 3 keer geschilderd.
 
Hoi Marc,

Ik denk dat het wel meevalt met de naden, maar ik kan zo nog niet zeggen of de rest goed past, ik ben veel meer bezig met de santa ana, sorry voor de late reactie.
 
moet het normaal glanzen toch die verf??
 
Hoi patje, ik zou het niet weten, heb hem al 3 keer geschilderd en blijft dof
 
Hoi patje,

Die kleur die ik gegeven heb staat op de beschrijving,ik zal eens verder kijken, het heeft geen haast.
 
HULP NODIG, A.U.B.

Hoi allemaal, ik ben de romp aan het schilderen en het ziet er niet uit, dof en strepen en het ziet er niet uit, kan ik daar met grondverf overheen spuiten ( spuitbus ) en is het mogelijk de verf af te halen, weet iemand een manier?

DSCF8830.jpg

DSCF8831.jpg

Ik weet het niet meer, al 3 lagen op gedaan.:(
 
Oei dat is toch wel erg.gebruik overreiniger van bref en steek die in een zak ,regelmatig kijken he.
Wel de breff schuim dacht ik.daarna kan je alles mooi afspoelen en met oude tandeborstel al de naadjes reinigen tijdens het spoelen
 
Ovenreiniger, en tijd geven.
mag gerust een dag.
Ik zie dat je verf van revell hebt gebruikt.
Welke nummer?
Misschien is de verf niet meer goed.
Probeer ander een beetje vernis bij de kleur te doen en probeer op een proefstukje.
 
Hoi Patje en Camaro69

Bedankt voor de tips, ik ga meteen breff ovenreiniger halen, het nummer is 46 van revell, welke vernis moet ik nemen Camaro69?

ik hoop dat het helpt, deze apache heb ik van mijn zoon gehad en wil hem niet weg gooien.
 
46 is een matte verf van revell.
Vernis van revell zelf zodat het niet reageert.(en vooral goed roeren)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan