Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amaai ,voor hetgeen je er inplaatst zit ie al tjokkevol. Tis niet moeilijk als je er een foto van ziet dat die gasten altijd rechtstaan.
 
Bedankt jongens ...:$

@famo : zit nog niet volledig vol , want moet nog de achterdeur binnenkant inkleden , ziekenkastje ! is inderdaad wel krap voor zes mannen .
@GUnit : de zetelbekleding vond ik mooier ipv op de zijkant vol te propen met andere tools .
 
Ja mooi interieur, en tof dat je hier en daar iets weglaat en juist de houder ziet.
Dat geeft een realistischer uitzicht.
 
Heel mooi resultaat zet je hier neer Tom mijn complimenten blijf deze met veel plezier volgen...
 
@ famo : danks voor de site vorige donderdag besteld en weekje later al in de bus ontvangen

1_SETJE_TRACKS.jpg

er is wel een beetje werk aan , de tracks in de doos van dragon waren goed maar na ze te lijmen had ik problemen dat niet al de schakkels mooi beweegden zodoende ook niet mooi in de voorste wiel zaten .


tom
 
Met zo'n setje tracks moet het nu wel helemaal een prachtmodel worden. ;)


Droop
 
Die friuls zullen zeker tot hun recht komen op je model.
 
bedankt gasten voor de complimenten .
@ hardcoremedic : had daar nog niet aangedacht ,maar denk dat nu niet anders kan dan firuls tracks gebruiken de plastiek tracks geprobeerd licht te plooien en de pinnen breekte al bij sommige tacks en nog eens lijmen ging niet helpen toch bedankt voor de tip .

@ droop en DJs , zal mijn uiterste best doen , nog maar de tweede keer dak zoiets van firuls gebruik

nog een beetjes verder bouwen aan de tracks en dan weer doorgaan met de rest van de opbouw
foto's volgen -foto-

tom
 
hier het vervolg

De firuls tracks opgekuist en de gaatjes opnieuw in geboord
dan een dryfit gedaan en ja dat ziet er veel beter uit ipv plastiek tracks van dragon . er zitten wel vele uurtjes in om de tracks aan elkaar te brengen . maar het resultaat dat ik er mee bereikt heb is nu beter

één zij kant is al verder in gekleed met de opberg bakken en spatbord en uitlaat
enzo.....

1_IMG_0308.jpg

langs deze kant moet ik nog de achterste wiel een beetje aan passen van positie
zodat de firul tracks beter vloeien op het wiel en de buiten zijkant verder inkleeden

1_IMG_0307.jpg

tom:$
 
Ja tom dat ziet er toch mooi uit met die friuls erop.
Je werkuren lonen zeker de moeite.
 
Wat een schitterende Friuls, die zijn toch echt wel hun geld waard he ?
 
die schakels zien er fantastisch uit, (de rest van het model ook trouwens ;-))
 
Ik ben zot van friuls , het resultaat doet de kostprijs vergeten.
Ik heb het je vrijdag gezegd dat je model met de friuls erop, het direct een compleet model zou zijn, en zie hier !!!!
 
Bedankt gasten ....

Heb nog een beetje verder gewerkt 8)

Er is wel een decal apart bij de doos mee geleverd voor juist de nummerplaat in gelijk welke nummer te plakken maar heb gekozen voor PE
3_1.jpg

 
Bedankt gasten ....

Heb nog een beetje verder gewerkt 8)

Er is wel een decal apart bij de doos mee geleverd voor juist de nummerplaat in gelijk welke nummer te plakken maar heb gekozen voor PE
3_1.jpg



de laad bakken staan open en heb ze voorzien van een koort en opde buitenkast een slot met ketting voorzien



aan de achter deur met plastiek een kruis gemaakt voor medicijn kastje en een hendel voor open deur

2_4.jpg

bij het uit elkaar halen van de dryfit van tracks iets beschadigd zodoende nieuwe gemaakt in rond ijzer met ronde plastiek buisje er op gelijmd

2_5.jpg

nu nog een hendel voor de achterbuitendeur maken en de volledige bovenopbouw
zowel binnen als buiten kant

tom:$
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk hink ik een beetje achterop in alle topics nu ik hier pas aangekomen ben, maar als ik zo'n leuke projecten zie als deze kan ik niet anders dan even mijn appreciatie laten gelden. Interessant om te volgen, leuk he die friuls ik vind het ook altijd super om ze op een tank te monteren eens ze in elkaar zitten ^^
Leuk voertuig, goed gebouwd, dit kan alleen maar positief eindigen. keep up the good work!
 
Euh Tom ......ik kan verkeerd zijn hoor, maar ik denk dat aan die deurtjes van de opbergkasten aan de zijkant geen touwtjes hangen. Eens ze open zijn hangen ze daar te hangen :8
 
Nu je het zegt Famo, op onderstaande foto zie je duidelijk dat het detail in de luikjes aanwezig is.

1_IMG_0308.jpg

Als ik het goed voor heb zijn dat staafjes die aan een kettingetje hangen, dus als je je panelen als opengeklapt monteert, zou daar in principe inderdaad een kettingetje met een ijzeren staafje onder bengelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan