Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
mocht je interesse hebben in deze, ik kijk wel eens uit op de beurs van Willebroek voor deze
 
@ FAMO : alvast bedankt voor het opzoeken van de tracks , zijn bij deze ook al besteld op de site die je me gaf . die doos da je toont had ik bijna eens gekocht op een beurs 25€ zonder de fighuren maar was al bezig met ene te bouwen toen .

@ Silenoz : weet da je dat zou doen voor mij ,heb ze besteld , had dat nog nooit gedaan
 
speciaal @Famo!!!!


deze heb ik me verleden jaar aan geschaft zie met al de PE erbij maatje.
famore10.jpg

Dat klein dooske van Tamiya staat hier ook tss de stapel.:D

Ondertussen ook JB model... tss mijn favo's gezet.;)

@Tom: benieuwd naar het vervolg.
 
Ondertussen ook JB model... tss mijn favo's gezet.;)

>w Heel goede online shop heb daar ook al veel besteld. Correcte service en als ge iets wil weten stuur hen gerust een mail gegarandeerd dat ge antwoord krijgt.
 
Even door gedaan met de binnen kant
omdat ik geen setje photo-etch zal gebruiken probeer dan zelf te schratchen
niet gemakkelijk zulle ,moe nog veel leren !!

A:zelf gaspedalen gemaakt ,waren niet aanwezig in de doos

B:met plastiekcart bescherm kappen gemaakt

C:een volledig bak gemaakt en 2 hendels met ijzerdraad





tom:$
 
very nice, eventueel de beschermkappen eerst rollen en dan boren om knikken te vermijden, maar ziet er heel goed uit voor de rest
 
Eerste scratchwerk ? zeker niet mis zou ik zeggen.
Als er iets is i.v.m. eventueel scratchwerk , gooi het in de groep ! Er zitten hier genoeg scratchers die je wel zullen helpen.
 
Zeker niet mis voor een eerste scratchwerk.
En zoals al vermeld al doende leert men, er kruipt veel tijd in maar geeft op het einde toch voldoening.
 
Prachtig gemaakt, Tom.

Scratchwerk is eigenlijk het plezantste van het maken van een model.
Op die manier verwerk je er je eigen ziel in. 8)


Droop
 
Alvast bedankt mannen voor de reacties , kan jullie steun en uitleg en tips goed gebruiken en vooral uitleg aan jullie vragen zal ik zeker doen

tom
 
Een beetje verder gewerkt:1244:

De scheidingswand kant motor de ronde inkeepingen weg gewerkt ( pin-marks of sin-marks !!!) omdat ik waarschijlijk de twee motor bovenluiken zal in open stand plaatsen (prachtig motor mee in de doos zit) de stuur as en stuur bevestigd en nog een paar kleine onder delen recht uit de doos bevestigd2_1.jpg
aan de passagiers stoel nog een kofferbox bevestigd en een dryfit van wat ik eeder al had gedaan

het volledig achterste gedeelte zo uit de doos gemaakt

De motor gemaakt + stuur stang naar voorwiel overbrengen dryfit in onder hull




tom:$
 
mmmmmmm , netjes é zeg !!
 
Dit is een mooie kit ! Goede bouw, echt netjes.
 
Schone bouw en de motor ziet er goed gedetaileerd uit.
 
Die motor viel me ook direkt op.

Netjes gedaan hoor!





Droop
 
GUnit , Famo , Silenoz : alvast bedankt
DJ's en Droop : vind hem eigenlijk ook prachtig de motor ( zo uit de doos )

Heb de binnen zijkanten verder ingekleed , je hebt eigenlijk verschilende optie's
om hem te bekleden . aan de linker kant heb ik gekozen voor rugleuning met bak omwille niet biede kanten vol te droppen met kleinere elementen .
hier een dryfit
1_IMG_0304.jpg

1_IMG_0300.jpg

en nu beginnen aan het achter paneel , foto's volgen later

tom:$
 
Heb ooit in Poteau de 251 zien staan en tja, dit is 'm. De binnenkant ziet er echt goed uit. Treffende zetelbekleding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan