Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]
Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 170

Discussie: Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Lightbulb Sd.Kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Hallo forum gasten , zal dat karretje hier verder onder brengen bij militair rollend materiaal

het blauwe pijltje : een soort spanings stang niet helemaal recht uit gesneden
    maar opgemerkt bij nemen van foto , opgelost met tamiya putty en tamiya extra thin cement na deze foto te hebben genomen

bij de bouw plan stap 3 : G3 staat afgebeeld dat hij op H2 eerst gelijmt wordt
    maar bij nader droog te passen is het beter G3 eerst aan H4 ( zitten al kleine gleuven in H4) zo zit het onmiddelijk in de juiste positie ,andersom is het er naar zoeken
    hoe het juist moet lijmen

de wielen eens passen (droog) om dan aan de tracks te beginnen

Standaard

Tom,

af en toe moet je durven afwijken van het bouwplan en op je gevoel afgaan.
    Denk jij dat het beter zal gaan andersom, doe dit dan, maar beredeneer het eerst goed alvorens jezelf in nesten te brengen.
    Grtz,

Dominiek

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Aha, Tom met de 250/1 Neu in het voertuigentopic ! Welkom !

Zou je de doos eens kunnen fotograferen als je nog 'ns foto's pakt ? Thanks !

Dit belooft een mooi bouwverslag te worden.

Standaard

Ah Tom altijd welk tof om te zien in een topic wat de bouwer heeft gedaan of aangepast.
    Dit word een goeie bouw.

Standaard

Go Tom Go

If you want to save a few horses, drive a Famo

aller eerst nog eens een foto van de doos waar ik aan bezig ben

De magic traks zitten al in elkaar en klaar om te schilderen .
    de wielen zijn gemaakt en de stuur stang en ophanging is bevestigd

Nu kan ik beginnen aan de binnen zijde wagen waarvan later meer foto's zal posten

Tom

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor het tonen van de boxart Tom, zo vind ik persoonlijk dit nieuwe topic een echte binnenkomer.

Standaard

netjes gebouwd, wordt een klein koddig ding

Standaard

Goed gebouwd en die vooras is mooi gedetailleerd zeg.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

'k Sluit me volledig bij de voorgaande heren aan.
    Ben ook al benieuwd naar het vervolg.

Droop

Standaard

Hello,

Die 'pasta' waarmee je je dryfit van de wielen hebt uitgevoerd, 'k kan op de naam niet komen, Buddy ?
    Wat is dit juist en waar haal je dit ? Het lijkt me wel interessant en soms mis ik dit wel eens. Bij de aanpassing van een figuurtje kan het soms wel eens van pas komen om een bepaalde pose eens te checken.

Hartelijk bedankt, en nog veel succes met je kit.

Groeten Rik

Standaard

Leuk ze zo een sd kfz,ben ook aan eentje bezig en heb de tracks al klaar. Waren allemaal aparte delen,allee de delen die rond het tandradwiel moesten toch.
    Heb er nog last mee gehad en moest bij bestellen bij revell.Ze zijn daar dus echt correct en stuurden ze me op na twee weken.
    Tracks zijn compleet nu.

Zie je!!

Standaard

dit vind ik nog is een leuk voertuigje
    ik volg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InFlandersFields Bekijk bericht
    Hello,

Die 'pasta' waarmee je je dryfit van de wielen hebt uitgevoerd, 'k kan op de naam niet komen, Buddy ?
    Bleu tack.

Yep ,laat de rest maar komen

If you want to save a few horses, drive a Famo

alvast bedankt voor de reactie's gasten

Rik , BLU TACK je kan het altijd op nieuw gebruiken ( als je er fijne worstjes van maakt kan het gebruiken om camouflage maskeren op je voertuig en de rest afplakken met tape )

doomwad : de zien er mij van goe kwaliteit uit die tracks. die van mij maken een niet zo vloeiende beweeging , heb al eens op de site van friul model gaan kijken maar ze hebben er geen voor de Sd.Kfz.250/1 neu of kan je dat van een andere type ook gebruiken
    als er iemand van zowel in plastiek of metaal van een ander merk zou weten waar ik die zou kunnen bestellen mag het altijd laten weten

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten