Hoofdsponsor

Buste Ralph Fiennes in de rol van Amon Goeth [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
is ook een goed idee.

alleen is het dan pijnlijk als het goed lijkt en alles klopt maar men vindt dat het toch een lelijk kopje blijft :)
 
Hahahaha nee dat bedoel ik niet he,ik zag je nog niet in het topic het gezicht achter de modelbouwer.Daarom zei ik dat lolloo ;)
En lelijk????? wat is lelijk René,schoonheid zit vanbinnen en bij u komt dat naar buiten in je schitterende mooie beeldekens hier.
Je bent een artiest maatje een kunstenaar zeg ik.
Patje.
 
ik heb geprobeerd mijn fotooke als avatar te installeren maar het lukt me niet.
staat wel bij mijn profiel.

mensen, dank...

René
 
werk frequent met de functie 'print screen'.

uiteraard is er op internet veel te vinden maar adhv gecapteerde images direct uit de film krijg je een beter beeld van een bepaald moment.

16kopie.jpg
 
rene , effe een snorretje onder de neus en hij lijkt op hitler.;)
 
lijken we met zo'n snorretje niet allemaal op hitler? :-)


de basis voor het overhemd.

DSCF0043.jpg

DSCF0042-3.jpg

DSCF0039-4.jpg
 
Waarlijk een schoon kapseltje heeft hij !
 
René,
Dit is zo mooi om te zien groeien, maar hoelang ben je nu eigenlijk met zo'n buste bezig?

Fred
 
boeh...da's unne goeje Fred.

het meeste werk gaat toch wel overduidelijk in een ( gelijkend) gezicht zitten, en dan bekruipt me nog steeds een onzeker gevoel als ik het kopje van bepaalde kanten bekijk.
Mijn stijl is het later, in samenspel met de torso of ik nog iets kan aanpassen. Kan bijvoorbeeld zomaar zijn dat je bij het aanzetten van het hoofd op de torso opeens ziet dat er in die houding wat extra vlees onder de kin moet, bedenk,..Ralph is een wat vadsiger iemand hier.


het zoeken naar verhoudingen, afwerking torso duurt iets minder lang bij mij dan wat ik boven schets.
Als ik zelf deze pose aanneem gebeuren er wat dingen die ik in me opneem en rekening mee wil houden, schouders zijn niet evenwijdig in deze positie.

Daarbij werk ik gewoon, soms heb ik geen zin om te sculpten en zo kan het wel een maandje duren ja...

René
 
Zoals we intussen gewoon zijn van jou, zeer mooi werk hoor René ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan