Hoofdsponsor

1/35 "Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hoi allemaal,

Ondertussen zijn we ook begonnen aan het ondergrondje voor mijn PT-76 of voor mijn Panther.

DSC_0026.jpg
DSC_0008.jpg
DSC_0031.jpg
DSC_0052.jpg

Cheers,
André
 
Pt-76 ziet er mega uit.
De Panther zou ik eerder met gedraaide koepel er op plaatsen. mooie base trouwens.
 
Heel mooi André heb je de kader ook zelf gemaakt ziet er zeer goed uit...
 
Nee Danny de kader is niet zelf gemaakt het is gewoon een fotokader ;)

Cheers,
André
 
Interessant grondje André, goed gevonden ook dat riooltje dat onder de weg doorloopt ! Hier een beetje een rietbegroeiïng bij planten, met de voetjes in het water : lovely ! Over m'n keuze : de PT is verder afgewerkt en dat doet me neigen die te kiezen, terwijl de Panther door z'n grotere hoogte toch ook goed past. Ik zou de laatste z'n loop ietwat draaien naar de rechterkant toe, alsof hij gaat vuren van achter het taludje. Op die wijze ontstaan er twee diagonalen, zijnde de eerste die de richting van de weg en het voertuig zelf aangeeft, en haaks bijna daarop dan de gedraaide turret, een diagonaal die via de loop een interessante spanning veroorzaakt...ach, gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen:D
 
Guy zo ongeveer had ik het ook in mijn gedachte ;)
Het enige waar ik nog over aan het nadenken ben is de setting!!
Bij "wet feet" wou ik een klein manneke zetten wat aan het vissen is ondertussen dat de PT er langs komt, natuurlijk zit dat jongetje met zijn voeten in het water als hij aan het vissen is.
Bij "Quality Time" wou ik het liggend figuur dat een boek aan het lezen is aan de rand van het water zetten.

Ondertussen heb ik lekker liggen te smossen met wat gips

DSC_002i1.jpg

Cheers,
André
 
André, veel plaasterstof gesnoven deze afgelopen dagen ? Goed gedaan alvast ! Je ideëen zijn origineel, en snotapen doen het altijd goed in een diorama. Ik zou gaan voor een vissertje, omdat een lezend, relaxend venteke in het gras NIET gaat blijven liggen als er zo'n tank voorbijdendert...het zou gauw over zijn met z'n quality time !
 
Nice diotje !

De kasseien, is dat gemaakt met behulp van een mal, of heb je ze één bij één gesculpteerd ?

In ieder geval zeer mooi, dit blijven we volgen !

Groeten Rik
 
Hoi Rik,

De kasseien zijn er allemaal met de hand in gekrast..............leuk werkje :tongue:

Hier nog een foto van de duiken hier zij ondertussen ook de stenen in gekrast.

0024.jpg

Cheers,
André
 
Ziet er al een mooie setting uit tot nu toe. Mooi kraswerk die stenen, is inderdaad een leuk werkje maar het resultaat is toppie.
Ik zou ook gaan voor het loze vissertje.
 
Zo hier enkele foto's van het eerste verfwerk.

002u8.jpg
003u2.jpg

Cheers,
André
 
Andre , je ondergrondwerk komt al tot leven , prachtig
wordt de stenen van de weg verder in verschillende kleuren geschilderd of bijft de rest één kleur behouden !

tom
 
Van een monnikenwerk gesproken ! Prachtig gedaan. Is dat Vallejo verf dat je gebruikt, welke kleuren ?

Mooi werk, doe zo voort.

Groeten Rik
 
@ Tom de stenen worden volledig geschilderd

@ Rik het is inderdaad mat vallejo geschilderd, de kleuren die ik heb gebruik zijn de volgende
951, 855, 830, 872, 995, 994, 822 en 900

Cheers,
André
 
Er komt leven in de brouwer.. euh sorry de Kasseienrij. :):

Toppie.
 
Lang geleden dat ik nog eens wat heb laten zien, dus bij deze weer eens een foto ;)

0022a.jpg

Nu kunnen we stilaan beginnen met al het groen te plaatsen op ons diotje............

Cheers,
André
 
Kasseistenen zijn mooi geworden heel wat kleurvariatie.
Ben benieuwd hoe je de beplanting gaat aanpakken. ;)
 
de straat is subliem ingekleurt ,
de grondaarde zelf is max ( is dit met pigmenten of met de AB gedaan André ) , zie zelfs al een klein beetje groen er in .
je beplanting zal hier straks heel prachtig op uit komen

tom
 
Knap gedaan André. Hoe heb je het zand gemaakt?

Christophe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan