Hoofdsponsor

1/35 "Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Dreeke,

Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk wat de boompjes betreft maar ik wil echt alleaandacht op de panther houden en heb daarom ze wat kleiner gehouden.

...lijkt me fair, houden zo dan.

Wat die open plek betreft, hmm...moeilijk als je alle aandacht op je panter wilt houden. Aan de andere kant is die ruimte te groot om ongemoeid te laten. Mss wat gerief van vluchtende burgers,bv handgetrokken karretjes..zulke zaken mss.

Grt Nico
 
Wow, ziet er super uit! Mooie weg en vegetatie. Als idee voor de open plek, euh.... misschien een waterputje en wat afspanning ofzo?
Grtz, Erwin.
 
andré , in woorden uitleggen hoe het er zal uit zien is al niet simpel. wat je hier aan ons laat tonen is van zeer hoog niveau.
alles klop en vloeid mooi over elkaar heen . de schilderwerken van de tank in het vooruitzicht zal een subliem resultaat geven
en een gepaste figuur zal je dio volledig tot leven laten komen


knap bezig


tom
 
Zou je op de open plek niet gewoon een wegwijzer zetten.
Dat lijd niet de aandacht af maar maakt het plaatje wel compleet.
( Altans in mijn ogen8) )

Fred
 
Awel André, wat had je gedacht van een zijspan met enkele Feldgendarmes ?
 
Hoi mannen bedankt voor de ideetjes, er zitten er tussen die wel ok zijn denk ik

Cheers,
André
 
In de open vlakte misschien een figuur met een paard of een ezel met wat bepakking op.
 
Hey Churchill, het plaatje ziet er goed uit hoor ;)

Om je lege plaats op te vullen had ik gedacht om de tank bemanning te laten picknikken...
Je ziet soms wel eens foto's van de tanks die langs de weg staan, wachtend op het signaal om verder te trekken.
De bemanning had toen wel eens de tijd om het iets rustiger aan te doen, en even te genieten van het mooie weer enzo...

Ik heb begrepen dat je de aandacht op de tank wil vestigen, maar als de bemanning achter de tank zit, dan valt het oog toch eerst op de tank, en pas daarna op wat er zich achter afspeelt...
Gewoon mijn fantasie wat luidop aan het vertellen hoor ;)

Ben er sowieso van overtuigd dat je de leegte passend zal opvullen :D
 
Hoi,

Eindelijk heb ik nog eens wat tijd gevonden voor eens door te doen aan mijn klein diotje.

DSC_0268.jpg
DSC_0271.jpg

Cheers,
André
 
aha den André is back en het water is ook al gestegen.
 
Super mooie vorderingen André ;),aan het magisch water heb je hier een kleurtje aan toegevoegd of enkel de ondergrond gekleurd...
 
Hoi Danny, ik heb alleen de ondergrond gekleurd.

Cheers,
André
 
Mooi gedaan André !

Voor wie het interesseert : troebel water, bvb in een poel of vijver, vuile beek,... waarbij weinig diepte is, kun je gemakkelijk nabootsen door een vlakke ondergrond te schilderen (bruin of groentinten, naargelang het gewenste resultaat) en hierover verschillende lagen glanzende bootvernis te leggen.
Voor troebel water waar wat kabbeling opzit, leg je eerst een ondergrond van plaaster waar je met een borstel wat golving in maakt. Vervolgens afwerken zoals hierboven.

Ik wil natuurlijk geen afbreuk doen aan je waterpartij, André, maar je product zou ik eerder gebruiken voor een beekje met klaar kabbelend water. Of om opspatten water na te bootsen, bvb personen die door een rivier waden, een voertuig dat een stroompje doorkruist...

Maar je waterpartij is toch overtuigend !

We blijven dit volgen.

Groeten Rik
 
Dit mist z'n doel niet, goed gewerkt André, en goed dat je terug onder de mensen bent.
 
Thanks Guy,

Trouwens het doet deugt voor terug onder de mensen te zijn :D

Cheers,
André
 
Knappe waterplas! Zéér geslaagd, nu nog die wonderschöne Panther! ;)

Erwin.
 
Inderdaad Erwin nu nog die Panther, maar hier zit ik nog altijd te worstelen met de vraag " in welke kleur zou ik hem doen" ;-)

Cheers,
André
 
Hey,

Echt een prachtig resultaat.
Ik ben ook heel nieuw op dit forum en moet mijn eerste Dio nog maken maar heb al vele ideen opgedaan van jullie allemaal.
Het enige wat ik al gedaan heb recent is 4 personen geschilderd uit de napolionistische tijd. Was eigenlijk een miskoop door omstandigheden maar nu ik er aan begonnen ben ben ik wel blij dat ik ze heb. Ik ben me aan het voorbereiden om een dio te maken en zal trachten om ook een opvolging te geven via foto.
Dit dio is nog maar eens een van de schitterende dio's op dit forum. Echt een pracht voor het oog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan