Hoofdsponsor

1/35 "Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
knap dre,
moet je de stenen van het riooltje nog inkleuren?
 
Hele mooie kleurenschakering op de stenen, prachtig!!

Aan de linkerkant zie ik echter over de volle breedte een bruine strook over de kasseien, wordt dit nog weg gewerkt? ziet er niet zo natuurlijk uit vind ik...
 
@ Thanks DJs

@ Tom dit is AB in gekleurt :$

@ Christophe eerst fijn zand er op gestrooid en dan nog gespoten met de AB

@ Koenele deze worden nog met een rode tint ingekleurd

@ Beyond dat is al het begin van de wheatering van de straatstenen ;)

Cheers,
André
 
Hoi André,mag ik eens vragen waar je de stenen van maakte?
 
@ doomwad, natuurlijk mag je een vraag stellen :D;)

De stenen heb ik allemaal een voor een in-gekerft in het gips :wacko:

Cheers,
André
 
Schitterend man,echt waar want het is dus echt naar realiteit gedaan zeg.Ja tis dat ik zelf ook eens een dio wil maken en als ik hier en daar eens iets zie dat ik wil weten ja dan stel ik vragen he natuurlijk.Zelf heb ik nog nooit een dio gemaakt André dus hoe meer ik kijk,des te meer ik er van opsteek he.
 
Doomwad als ge met vragen zit, gewoon stellen zou ik zeggen :D;)

Ik moet trouwens ook nog veel leren want dit is namelijk ook mijn eerste dio.

Heb wel eens een klein onderegrondje gemaakt voor mij T-70 maar dat kan je echt niet vergelijken met dit.

Cheers,
andré
 
Zoals jullie zien zit er een kleine duiker in het dio er zal er een kleine waterpartij bij komen.
Voor in deze waterpartij heb ik een een oude verroeste olieton gemaakt, deze zal gedeeltelijk onder en gedeeltelijk boven het water komen.

DSC_0019a.jpg

Cheers,
André
 
Heel knap werk André als ook de Kasseien zien er super uit,het verroeste olieton hoe heb je dit eigenlijk aangepakt om deze zo mooi plat te krijgen of komt deze uit een aangekocht settje...
 
Het dio-tje zal in orde zijn
 
Weeral een knap dio met veel bruikbare tips! Merci en knap bezig zou ik zeggen, ik blijf volgen!
Groeten, Erwin.
 
Heel veelbelovend ziet dit eruit André.
 
Yo Dreeke,

Mooie setting! Prima kleurenpallet toon je hier en meteen al met veel diepte erin...veel belovend word dit!


Grt Nico
 
Thanks allemaal ;)

Ondertussen zijn we begonnen met het groen maar het stelt nog niet veel voor het is nog maar een begin, er moet nog zeer veel variatie aan planten bij komen.
Word vervolgd...........................:wub:

DSC_0006a.jpg

Cheers,
André
 
Laatst bewerkt:
Stenen muur ziet er goed uit en de eerst aanleg door de tuinman geeft je dio nu al een andere kijk op je dio
knap gedaan

tom
 
Hoi André ik paseer weer effe en je werkje ziet er zeer goed uit he.
Waar situeerd dit zich zogenaamd?, lijkt me zelfs zeezand me dunkt!
Patje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan