Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
"Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 101

Discussie: "Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]

Standaard "Wet Feet" of "Quality Time" ???? [DONE]

Hoi allemaal,

Ondertussen zijn we ook begonnen aan het ondergrondje voor mijn PT-76 of voor mijn Panther.

Cheers,
    André

Standaard

Pt-76 ziet er mega uit.
    De Panther zou ik eerder met gedraaide koepel er op plaatsen. mooie base trouwens.

Standaard

Heel mooi André heb je de kader ook zelf gemaakt ziet er zeer goed uit...

Standaard

Nee Danny de kader is niet zelf gemaakt het is gewoon een fotokader

Cheers,
    André

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Interessant grondje André, goed gevonden ook dat riooltje dat onder de weg doorloopt ! Hier een beetje een rietbegroeiïng bij planten, met de voetjes in het water : lovely ! Over m'n keuze : de PT is verder afgewerkt en dat doet me neigen die te kiezen, terwijl de Panther door z'n grotere hoogte toch ook goed past. Ik zou de laatste z'n loop ietwat draaien naar de rechterkant toe, alsof hij gaat vuren van achter het taludje. Op die wijze ontstaan er twee diagonalen, zijnde de eerste die de richting van de weg en het voertuig zelf aangeeft, en haaks bijna daarop dan de gedraaide turret, een diagonaal die via de loop een interessante spanning veroorzaakt...ach, gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen

Standaard

Guy zo ongeveer had ik het ook in mijn gedachte
    Het enige waar ik nog over aan het nadenken ben is de setting!!
    Bij "wet feet" wou ik een klein manneke zetten wat aan het vissen is ondertussen dat de PT er langs komt, natuurlijk zit dat jongetje met zijn voeten in het water als hij aan het vissen is.
    Bij "Quality Time" wou ik het liggend figuur dat een boek aan het lezen is aan de rand van het water zetten.

Ondertussen heb ik lekker liggen te smossen met wat gips

Cheers,
    André

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

André, veel plaasterstof gesnoven deze afgelopen dagen ? Goed gedaan alvast ! Je ideëen zijn origineel, en snotapen doen het altijd goed in een diorama. Ik zou gaan voor een vissertje, omdat een lezend, relaxend venteke in het gras NIET gaat blijven liggen als er zo'n tank voorbijdendert...het zou gauw over zijn met z'n quality time !

Standaard

Hoi Guy,

Het vissertje komt er als ik mijn PT ga gebruiken!
    Als ik mijn Panther gebruik komt er het liggend figuur van wolf bij het water te liggen en de alpine figuren komen op het achterdek
    http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=4465&page=1

Cheers,
    André

Standaard

Nice diotje !

De kasseien, is dat gemaakt met behulp van een mal, of heb je ze één bij één gesculpteerd ?

In ieder geval zeer mooi, dit blijven we volgen !

Groeten Rik

Standaard

Hoi Rik,

De kasseien zijn er allemaal met de hand in gekrast..............leuk werkje

Hier nog een foto van de duiken hier zij ondertussen ook de stenen in gekrast.

Cheers,
    André

Standaard

Ziet er al een mooie setting uit tot nu toe. Mooi kraswerk die stenen, is inderdaad een leuk werkje maar het resultaat is toppie.
    Ik zou ook gaan voor het loze vissertje.

Standaard

Zo hier enkele foto's van het eerste verfwerk.

Cheers,
    André

Standaard

Andre , je ondergrondwerk komt al tot leven , prachtig
    wordt de stenen van de weg verder in verschillende kleuren geschilderd of bijft de rest één kleur behouden !

tom

Standaard

Van een monnikenwerk gesproken ! Prachtig gedaan. Is dat Vallejo verf dat je gebruikt, welke kleuren ?

Mooi werk, doe zo voort.

Groeten Rik

Standaard

@ Tom de stenen worden volledig geschilderd

@ Rik het is inderdaad mat vallejo geschilderd, de kleuren die ik heb gebruik zijn de volgende
    951, 855, 830, 872, 995, 994, 822 en 900

Cheers,
    André

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten