Hoofdsponsor

1/72 Fokker E.III (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij grotere fotootjes (info, updates en commentaar) zij welkom!
DSC_0005.jpg

DSC_0006-1.jpg

DSC_0007.jpg
 
Update, niet zo mooi als anderen hun werk :P maar al doende leert men hé!

DSC_0001.jpg

DSC_0002-1.jpg

DSC_0003-1.jpg

Let me know what you guys think...
 
KillerRu,

Als je zelf tevereden bent, dan is het toch goed of niet dan ?;)
 
KillerRu,

Als je zelf tevereden bent, dan is het toch goed of niet dan ?;)

Dat is waar, ben al tevreden dat is inderdaad wat telt. Ik ga wel het volgende projectje vele trager aanpakken.

Mvg
 
Naar het einde toe aan de staart zie ik daar nu nietjes?? of is dit zoals het moet?
 
Mooi gedaan KillerRu, al doende leert men.
Ga je de spankabels er ook nog opzetten? Dit maakt alles nog mooier.

Christophe
 
je werk is zeker zo slecht niet Killer RU . je had mijn eerste bouw werkjes moeten zien !

tom
 
Zijn geen nietjes :P Is eigenlijk tekst waarbij ik een beetje heb liggen worstelen om hem recht te krijgen (laatste is mislukt)
En wil wel een poging wagen tot de spankabels maar weet niet echt hoe ze vast te krijgen?
 
om mijn decals mooi uit te lijnen gebruik ik een film van water (of sol), waar ik de decal op positioneer. Als de positie juist is, zuig ik de vloeistof weg (droge schilderborstel, vloeipapier, proper vodje, ...) en vervolgens gebruik ik een decalsoftener (sol, daco, ...) om de decal netjes over de details van de romp mee te laten lopen.

Spandraden heb ik nog niet gelegd, maar je zou kleine gaatjes kunnen boren (ø0.3) en daar een stukje getrokken sprue (gietraam) of vissersdraad inlijmen met een klein stukje secondenlijm.
 
Fijne vislijn? Gaat dat dan niet wat onzichtbaar zijn voor het oog? Of moet ik een kleur gebruiken?
 
Meestal worden die vislijnen ingekleurd.

Op het forum een snuffelen naar "Rigging", heb daar een topicje van gestart en er staan al enkele leuke links op ivm
verschillende werkwijzen om je WWI vliegtuigje te bedraden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan