Hoofdsponsor

1/35 sd.kfz.250/1 Neu van dragon [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hij is tot een goed einde gekomen tom.
En in real ziet hij er nog beter uit ;)

Titel mmmmmmmmmmmmm......

Verdamnt der strasse ist kaput :)
 
gasten alvast bedankt voor de comentaren

@ DJs : dat is een prachtig titel , ene die past thanks
 
Hey, :)

Ik sluit me volmondig aan bij mij voorgangers:wub:, schoon werk geworden.8) Zullen hem wel eens kunnen bewonderen in 't echt, hoop ik....:unsure::$;):D
 
Prachtig dio, Tom, de 250 komt mooi tot zijn recht.

Je figuren zijn heel mooi, je bewijst hier dat een militair dio niet altijd soldaten moet bevatten. Je dio met burgers toont hier een ander facet van de oorlog.

Groeten Rik
 
@ swaken : bedankt voor de loofende woorden , ik zelf kan jammer genoeg niet naar de leden dag (weekend werker) maar zal eens vragen aan silenoz of hij het soms niet wil mee nemen zo kan iedereen hem eens bewonderen op de ledendag

@ inflandersfields : thanks , het hoeven inderdaad niet altijd militaire figuren te zijn , persoonlijk vind ik het een geslaagt burger straat met een halftrack er op


tom
 
Heel geslaagd dio hoor, mooi voertuig, geslaagd ondergrondje, om nog maar over de figuren te zwijgen.. topwerkje!
 
Ja hij is tot een goed einde gekomen tom.
En in real ziet hij er nog beter uit ;)

Titel mmmmmmmmmmmmm......

Verdamnt der strasse ist kaput :)

"Verdammt, die Straße ist kaputt" :p kwestie van juist te zijn
 
zeer mooi gedaan tom. knap werk wat je hier toont.
 
@ Tom, geen probleem, wil deze gerust meenemen als je dit vertrouwt. hiermee bedoel ik niet op mijn rijkunsten maar de toestand van ons belgisch wegennet....
 
@ Tom, geen probleem, wil deze gerust meenemen als je dit vertrouwt. hiermee bedoel ik niet op mijn rijkunsten maar de toestand van ons belgisch wegennet....

Dat zeggen ze allemaal :nowink::nowink:
 
ja gasten , kenne ik ook gene letter duits he

maar alvast bedankt voor de juiste spelling


tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan