Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
sd.kfz.250/1 Neu van dragon schaal 1/35 [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 56

Discussie: sd.kfz.250/1 Neu van dragon schaal 1/35 [DONE]

Lightbulb sd.kfz.250/1 Neu van dragon schaal 1/35 [DONE]

hallo gasten , even de doos en de inhoud aan jullie tonen .

heb ook al een klein dio kader en onder grond gemaakt
    en ben bezig aan de trotoir de tegels meer vorm te geven
    daarbij komt ook nog een reclame toren en een ventje die met een schoep de steen brokken zal de put mee opvullen

Standaard

Marc : het is een ventje van bij domino ( zwarte berg )
    merk van da ventje is MK35
    hier een link
    http://www.domino.be/main.php?action...itair&pagina=1

en hier ene die hem geeft gemaakt in dio van kmk

Standaard

Woow, mooi gemaakt dit diorama.

Standaard

Da is wel nie door mij gemaakt maar door iemand van kmk he , zo hoe bezig ben ikke ook niet maar da komt messchien nog wel christophe

Standaard

Supper mooi setje laat je ons hier zien tom als ook de setting van het toekomstig dio...

Standaard

belooft weer wat te worden... veel succes met deze...

Standaard

tof karretje , succes

If you want to save a few horses, drive a Famo

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Maak er maar iets moois van.

Ik speel ook al lang met de gedachte om dit voertuig op schaal 1/6 te maken.

Droop

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Tom, zou je het bouwverslag van je voertuig willen onderbrengen in de rubriek Militair Rollend Materieel ? De rest van je project kan je dan hier onderbrengen bij diorama's.

Het belooft alvast een heel interessant parcours te worden !

Vriendelijk bedankt !

GUnit.

Standaard

GUnit : geen probleem , zal de karretje verder in militair rollend materieel onderbrengen

en inderdaad gasten, de inhoud van de doos ziet er een leuk opbouw uit
    alvast bedankt voor de belovende reacties
    tom

Standaard

Ziet er mij een mooie kit uit.
    Ook het figuurtje van Mk en je opzet vind ik leuk.

Komen er ook nog figi's in of op de "250" ?

K'blijf dit volgen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk bericht
    Marc : het is een ventje van bij domino ( zwarte berg )
    merk van da ventje is MK35
    hier een link
    http://www.domino.be/main.php?action...itair&pagina=1

en hier ene die hem geeft gemaakt in dio van kmk

Heel mooi Diorama.
    We is de bouwer hiervan?

Standaard

Pastis en christophe : heb me vergist of verkeerdt op gezocht het stond in de boek modelbouw magazine mei juli 2009 nr 26, met als titel Een perfect diorama van Mark Neville
    en is niet iemand van kmk maar stond OP kmk beurs 2010 .

tom

Standaard

Heb nog onder tussen een beetje verder gewerkt aan het dio zelf

een titel voor dit onderwerp heb ik nog niet , iedeën zijn welkom

Mijn idee naar dit project is eigelijk het volgende :Sd.Kfz.250/1 neu zou op de straat staan met zijn achterdeur open en het is een verlaten halftrack en met zijn voorkant naar de krantenman gericht ,op het voetpad staat er een reclame toren en een bankje en een verlichtings paal . de twee oudere manen staan bezucht te kijken hoe ze de water leiding weer kunnen vermaken.
    in de open put zou een heel klein beetje water komen ( de water kraan staat er niet op , een beetje verbeelding kan nooit geen kwaad ).

Heb een houten kader gemaakt .
    De ondergrond zelf is nog een koopje van een beurs geweest .
    heb er zelf een voetpad op aan gebracht met gips en met kurk de buitenste boord gemaakt

De reclame toren heb ik een beetje ingekort zodat hij niet volledig op het voetpad zou moeten komen . bij het verwerken van dit deel is er onderaan een stukkje afgesprongen met ( ken niet de juiste naam ) evergreen opgelost en vervolgens de voetpad een beetje halfrond uitgewerkt en er op gelijmd om dat de achterkant nog moet opgevult worden .voor een rondom mooi weergave te krijgen kan ik dit niet achter na doen .
    de ventjes met spaade en kranten is van MK 35
    het ventje met zijn jas naast hem , was eigenlijk een duits uniform fighuur waarvan ik de symbolen en op de schouders alles heb verwijderd het hoofdje is van uit de recerve doos .

als ik de fighuren beschilder breng ik dit deel dan onder bij fighuren
    ennu de foto's

tom

Standaard

Yo Tom,

Mooie verhaallijn! De hoofdrolspelers zijn goed gekozen. Die figies van MK35 zien er steeds beter uit, heb die krantenverkoper hier ook thuis liggen. Je setting ziet er niet slecht uit. Jammer dat je het voetpad gelijk hebt laten lopen met je kader. Je had mss het voetpad in een driehoek kunnen maken, dan kon je de reclamezuil op zijn geheel laten en hem op het grootste deel van het driehoekig voetpad plaatsen. Mss kon je daar dan nog een klein boompje bijplaatsen of wat groen om een stadsgevoel te creeeren of mss ook een klein afrastering om het stadsgevoel wat meer naar voor te brengen. Je zult nog steeds plaats genoeg hebben voor je voertuig.

Just my two cents ;-)

Blijf deze volgen.

Grt Nico

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten