Hoofdsponsor

1/60 Summoner [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi man , gefeliciteerd ,,, zo zie je maar weer , natuurlijk licht geeft een andere kijk erop ... ,,, ik ben benieuwd naar je volgende ...
 
knap werk man. wil zelf ook ooit iets sci fi maken.
 
die kan zo in een film spelen, knap werk jade
 
Hey,

Jade, amai jongen, wat een kunstwerk zeg.:O8)
Die panelen zijn mooi uitgespoten, echt keurig werk man, wil ik wel eens bekijken...;)
En, op dio...???:$
 
Fantastisch gedaan Jade ! Ik hou van al de schakeringen die je in de grote delen hebt verwerkt, dit maakt alles erg levendig ! De metaaleffecten op de lanceerinstallatie zijn ook prima gedaan, dat ziet er een zwaar onderdeel uit ! De verwering maakt het zoveel karaktervoller...top man !
 
Bedankt jongens :)

GUnit, de launcher is met metaalpigmenten van Mig, niet de meest makkelijke vorm van metaliseren, maar wel knap als het af is, thx,

Swaken, dat is de bedoeling, heb al eea klaar gemaakt maar is nog neit af, zal mss eens wat foto's zetten van de onderdelen, boom X 2 en een infantrietje voor schaal :) Mss de volgende ledendag IPMS dat ik er nog eens raakt, komt hij zeker mee.
 
Yooooo Jade, wat een prachtig stuk heb jij hier gemaakt zeg, thumbs up !!!!!

Ge zegt dat ge er nog niet zijt met je pigmenten, maar zover ik kan voortgaan op je foto is dat toch bijlange niet slecht. Indien ge wilt kunt ge nog altijd een andere kleurpigment(en) op diegene aanbrengen die er nu opliggen. Eerst lichtjes weg zo en dan geleidelijk meer opbouwen want een te weinig kan je vermeerderen maar niet omgekeerd.
Allez tis jouw model é, maar omdat je het vroeg , zeg ik het je.
succes
 
He Famo, thanks... Ik heb idd een tweede en derde light dust laag aangebracht, maar zodra ik er vernis over spuit verdwijnt dit volledig :( ik vrees dat ik moet wachten tot het dio kan gemaakt worden voor die laag. Ik vrees ervoor dat fixeerder alleennonvoldoende zal zijn.
 
Hey jonens,


we hebben nog even voortgedaan aan deze mech. Ik heb verder gedaan met wat regensporen en ander vuil her en der te smeren en een zware modderlaag op de vpeten aan te brengen. Het kleuyr moet nog heel wat aangepast worden, maar het is een begin. Enjoy :)

overzicht.jpg

modder.jpg

been.jpg

Der moet nog een en ander aan gebeuren, maar langzamerhand komt ze dichter bij het einde.

CU
 
Ik vind het toch een specialeke.
Ziet er mooi uit.
 
vind ik ook.

de kleur op de voeten blijft dit zo ?
 
Thx guys. Mikus de kidder met nog bijgewerkt worden met andere kleuren en nuances. donkerder en wat afwisselend.
 
benieuwd naar het eindresultaat, ie ziet er wel machtig uit. bijna zin om mechwarriorIII uit te halen....
 
Mooi jade, ik zou enkel de voeten iets minderzanderig maken of wat kleurverschil in maken.
De rest kan ik het belange niet beter :)


even offtopic voor de freaks : mechcommander ^^ gratis te downloaden : http://www.mechcommander.org/
 
inderdaad, het stof/modder is niet zo natuurlijk nu. Maar de rest is wel super gedaan!
 
De camo en de kleurschakeringen vind ik aan deze jongen zo boeiend gedaan ! Dat groene op de borstplaat tussen die rustiger andere kleurtonen...professioneel !

De modder zou ik van meer kleurdiepte voorzien door erop verder te werken. Ook krijg je meestal meer effect door weer wat weg te halen dan door het gewoon op te borstelen en zo te laten.

De opgedroogde drek zou ik bovendien wat laten wegdeemsteren in een zachte overgang naar stof. Je kan met pigmenten ook fantastische effecten bereiken door de spettertjestechniek.

Een zeer sterk model wordt dit !
 
Je laat me blozen Guy :) Bedankt voor het compliment, zeker als het van iemand komt met jouw resultaten !

De opgedroogde drek moet idd nog verder afgewerkt worden. Ik ben momenteel met donkerder en lichtere pigmenten aan het spelen en langzaam komt het goed. SPettertjestechniek sta ik wat huiverachtig tegenover, omdat je er zeer weinig controle op hebt. Maar wie weet, met dit model heb ik al zoveel geëxperimenteerd dat dit er nog bij kan :):
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan