Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Tom cruise war of the world,s tripod diorama . [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 50

Discussie: Tom cruise war of the world,s tripod diorama . [DONE]

Standaard Tom cruise war of the world,s tripod diorama . [DONE]

nou Luitjes de lut moet maar even wachten ,,, even geen realspace na zoveel modellen ... en ik ben ook nog met een andere diorama bezig het duitse radarstation ,, maar het is lang wachten op de web winkel track and troops ...

dus heb ik deze genomen nu ,,, veel slijp en schuur werk aan resin onderdelen en dan opbouwen stap voor stap , alsie inelkaar zit komt er een laag koper over ,,, voor de extra stevigheid ,,, het is nogal labiel uitziend model ....

Tot zover ....
    Laatst gewijzigd door Jadefalconguard; 14-02-11 om 22:51

Standaard

Ben zeer benieuwd naar de bouw hiervan..
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Ola deze ga ik zeker volgen heb je al een idee hoe je het dio gaat aanpakken,heb de film al enkele keren gezien dus ik denk dat je alle kanten uit kan gaan ...

Standaard

Ja dat heb ik ,, het wordt een flink worteltjes probleem ,,, hintje he ....

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

uit mijn all time favoriete boek,speelfilm ( oud en nieuw) én musical.

succes bubblegum met deze tripod en ik ga met belangstelling volgen.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

in jouw handen gaat dit weer een kunstwerkje worden

ga ik volgen
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Ik zou maar alvast een bordje 'Top Heavy' voorzien Mss een gouden tip, pin zeker de verschillende stukken van de poten, want dit is een zeer kwetsbare opstelling. Ik heb ergens gelezen dat deze resine vrij broos is. Suc6 ermee
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Ja je heb gelijk Jadefalconguard , bij deze zijn er verschillenden delen knoerhard en anderen delen boterzacht ,,, ik heb deze al gescheiden en met 0,3 mm boortjes ingeboort en met hars geinjeckteerd ,vooral met de luchtbellen die diep zijn ingesloten , maar met een 500 watt contructielamp kun je ze zien zitten ..

Standaard

Nou de start is er ,,,, vandaag eerst flink grof alles uit zijn overtollig resin jasje ontdaan ,,, daarna fijn schuren ,, en passen en nog eens passen .
    Er waren flink wat lucht bellen in dunne delen ,,, die heb ik verstrekt met stukjes ijzer en die ingelijmd en toen met filler bewerkt ,,,
    toen de kop binnekant netjes bewerkt en de inhoud van twee delen tegen elkaar gemaakt met pinnen , de inhoud in de kap geplaats ... en geborgd en een een stukje ruggewervel struktuur erop geplaats en vast gemaakt ook weer met pinnen .

Tot zover .......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    Pascal,
    even naast de kwestie. Is dit een perslucht of elektrisch aangedreven boormachine?
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Dat ExSerCo is een pedicure elektrich aangedreven machientje , wat normaal voor de nagels wordt gebruikt ,,,

Standaard

Dit zit er me een praktisch dingetje uit. Vederlicht in vergelijking met een gewone Dremel.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

klopt je kunt er bijna mee schrijven als een balpoint

Standaard

Nice... Ziet er kwalitatief jammer genoeg niet zo goed uit qua Gieting maar wel qua detail. op welke manier ga je die verven ?
    Laatst gewijzigd door Jadefalconguard; 28-12-10 om 21:37 Reden: TypO
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

KillerRu
    Gast

Standaard

Mjah je moet nog veel van de details zelf aanbrengen? Is altijd vrij lastig neem ik aan? Maar denk dat je over deze jongens wel genoeg leesvoer gaat vinden...

Mvg

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten