Hoofdsponsor

1/35 Schnellboot typ s-100 (Italeri 1/35) [Done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Yvan,

Jij moet hier de piraat zijn op dit forum! Wat een joekel van een romp! Ziet er goed uit.

Grt Nico
 
1_update_31-01-2011_001.JPG

1_update_31-01-2011_003.JPG

en de boer,hij ploegde voort,of is het plooien
 
ziet er goed uit
is een mooi gedetailleerde kit denk ik
 
't Is dat ik er hier nog twee heb liggen op schaal 1/72, anders zou ik er ook één willen, je maakt er echt weer een juweeltje van! Enfin, 't is te zeggen, knoert van een juweel, want ze is zeker niet van de kleinste! Indrukwekkend yvan!
 
amaai yvan het word tijt dat je gaat plakken of je moet nog een tweede hoby kamer maken voor je spullen te spuiten en te laten drogen :)
 
1_update_02-02-2011_002.JPG

de ring rond de reddingsboeien waren onregelmatig en heb ik weggesneden en vervangen,tot later
 
Ik heb hier eens je topic overlopen en moet zeggen dat het er zeer goed uitziet , vooral die romp is goed gespoten en die slijtage aan de binnenkant van de lanceerbuis is machtig gedaan.
 
Jonge.... en zeggen dat ik die kit vorig jaar nog in m'n pollekes had... volgende keer laat ik het koopspook echt wel haar werk doen als ik dat allemaal zie... dan maar ik er wel m'n eerst RC bootje van in pakweg 20 jaar, zal wel weer herscholing worden :D
 
1_update_05-02-2011_002.JPG

1_update_05-02-2011_001.JPG

dit stuk kon men ook open bouwen dus met de raampjes naar beneden,kheb gekozen voor de gesloten
versie,men zal inkijk genoeg hebben langs de bovenkant
 
ziet er mooi gedetailleert uit
 
Inderdaad dik in orde. Zal dankbaar gebruik maken van deze topic als ik ooit aan deze van mij op 1/72 begin.
 
Superlatieven voor dit scheepje: Mooi en GROOT.
Gaat wederom een plaatje worden Yvan.:D

Fred
 
Prachtig, tof om te volgen.
De mijne op 1/72e moet ik ook nog afwerken (zal wel schuurpapier P40 nodig hebben om het stof ervanaf te halen...)
 
Ja Yvan zoals we steeds van jou gewoon zijn is ook deze weer mooi gedetailleerd,klasse man....-foto-
 
Ik ben niet bezig met boten, maar dit wordt toch een meesterwerk, knap!
 
1_update_13-02-2011_002JPG

1_update_13-02-2011_003.JPG

deze week begin ik aan de opbouw van het dek,het voorsteven is geplaatst,ik ga niet kiezen
voor het harde wit maar 80% offwhite en 20% burnt umber,tot later
 
Je bent weer goed bezig Ivan, zijn we natuurlijk van je gewoon :dry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan