Hoofdsponsor

1/35 Schnellboot typ s-100 (Italeri 1/35) [Done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Yvan, :)

Miljaar, dat ziet er meer dan schoon uit. Dat ga prijzen pakken op wedstrijden, let op mijn woorden.:wow::wow::O
Prachtige setting ook, met die achtergrond. 8)

Veel succes man.
 
Je hebt jezelf weer overtroffen Ivan, ook dat sfeerbeeld op de achtergrond prachtig ApplausApplausApplaus
 
Yvan vriend woorden schieten hier te kort wat een geweldig prestatie heb je hier neergezet,ik kijk er echt naar uit om hem live te mogen bewonderen...
 
Ziet er schitterend uit Yvan en een mooie setting.
Geniet van je vakantie.
 
Prachtig werk Yvan, grote dikke proficiat.
Dit zal inderdaad een prijswinnaar worden.
Vind het idee van de achtergrond hééél goed maar ik meen een containerterminal te herkennen en dat hadden ze toen nog niet. Als je van plan zou zijn om die achtergrond te gebruiken op wedstrijden zou dit wel eens kunnen nadelig zijn.
Wat mij wel opvalt bij de laatste foto is dat het wit wel erg wit lijkt. Kan natuurlijk aan de belichting/flash liggen maar misschien overwegen om het iets meer te weatheren en ondertussen ook de "blink" van de vlag wegnemen. (ge weet, ik ben een dikke mug hé)
 
Dikke proficiat ziet er gewoon prachtig uit.

Mark
 
prachtig werk, ik denk dat deze boten zo wit waren. Ze opereerden vooral 's nachts en uit testen is gebleken dat wit dan minder zichtbaar was dan zwart. Dit kwam vooral door de reflectie van maanlicht op water en de bijhorende blinkende vleken, terwijl zwart eigenlijk zorgde voor een donkerder vlek, die echt opviel. had een boek over deze, maar kan hem nergens vinden
 
Het was ook een herkenningsteken voor eigen vliegtuigen.
De Noordzee werd toen ook druk bevaren.
Niettegenstaand een prachtig projekt mooi afgewerkt.

Johan.
 
in 1 woord: WAUW. Prachtig model, prachtige setting. Op naar de prijzen.
 
Een dik vet prijsbeest !

Knap Yvan, weeral een pareltje zoals altijd

Man wat een bende kunstenaars wij hier hebben
 
Laatst bewerkt:
wat een prachtbeest weer yvan :You_Rock_Emoticon:

woorden schieten mij te kort dus blijf ik nog ff genieten met mijn mond wage wijd open.

ze is heel mooi geworden en prijzen haal je hier zeker mee binnen als je mee gaat doen op de beurzen 8)
 
Wat een geweldig mooie boot is dit geworden :wow:.
Dat is op zeker nog een medaille !!!
 
machtig schip,
uw schilderwerk,miljaar kan ik momenteel enkel van dromen
zult ge zekers mee prijzen pakken
groetjes,ronny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan