Hoofdsponsor

1/35 Famo & Sd.Ah.116 with jagdpanzer 38 hetzer early [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
marc : bedankt voor de goede raad
danny : de fighuur uniform's zijn met revell aqua nr 36167 (groengrijs mat) .als alles is ingekleurd en diepte in geschilderd is ook ,dan doe ik nog met de air-bruch een zeer dun laagje met XF-15 van tamiya enkel op de uniform om hem lichter te maken .

tom
 
Ik zou een oude lampedaire maken, dat geeft gelijk zo'n zoldergevoel, een hutkoffer oid...dit is wel een serieus diorama !
 
GUnit : inderdaad een serieus diorama , al veel bouw plezier aan gehad nu bijna anderhalf jaar later is die zogoed als af . ja zou wel een nog fraaier beeld zijn met een lampke

de tools verder gewerkt voor op zolder , de doek op de banden zijn eerst met groen geschilderd voor een grondlaag te hebben en dan met poeders afgewerk
de bovenkant heb ik een beetje zwart gemaakt om de indruk te geven dat die daar al lang liggen en de andere spullen ook geschilderd
1_IMG_0253.jpg
vervolgens alles op zolder gelijmt , bij nader inzien kon ik geen twee doeken gangen , bedank marc want zolderke is niet meer leeg.
1_IMG_0255.jpg
8) tom
 
Hoi Tom,

Heb je echt knap gemaakt.;)
 
mooi diorama hoor
 
Dit is inderdaad een zeer mooi dio Tom.
Je hebt het wel in de vingers hé ;)
Zeer mooi geschilderd trouwens...
Ben je al iets verder?
 
prachtig hoe je de zolder wat opvult met "rommel". Die green stuff van sylmasta, waar haal je dat? Ziet er wel verdomd handig spul uit!
 
@: Beyond : thanks voor de complumeneten , was een dio waar ik bijna aan gedaan had toen ik begon op dit forum
hij is inmiddels af
@mad ice : heb dat stuf gekocht bij de grenadiers , met de complumenten van marc heb ik de zolder een extra detail kunnen geven
messchien breng ik hem eens mee naar de club vrijdag (als ik kan gaan he )
Yvan : thanks voor de complumenten, heb er een grote anderhalf jaar overgedaan aan deze dio
 
Plaats hier gerust nog een aantal foto's van het afgewerkte dio, iedereen kijkt hier graag naar foto's ;)
 
ik weet eigenlijk niet of dat wel mag , omdat ik vermoed dat het enkel de hier gestarte projecten zijn op het forum voor afgewerkte foto's

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan