Hoofdsponsor

1/700 USS NIMITZ schaal 1 :700...........[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je Newbie. Maar de S.T. zal nog een paar maandjes mogen wachten. Dit ivm het drogen van het hout. Als het zover is zul je wel zien waarom. :|
 
Mooi resultaat hoor en niets voor mij, ik word al gillend gek als ik al die kleine onderdeeltjes ziet :s

Ron
 
Jongens dank jullie allen voor deze complimenten,

Ik heb nog een aantal daglicht foto's die ik jullie niet wilde laten missen.

Let op het zijn er best veel hoor.

Dit is een vliettuigje van de Nimits. De FA/18C

SANY1551%7E0.jpg

SANY2264.jpg
Een overzichtsfoto.

SANY2265.jpg
En nog een van de andere kant.

Vanaf hier nu alleen detail foto's. Deze zijn in een super macro genomen. En mijn toestel begint het nu zo'n beetje te begeven. Dat is helaas wel te zien aan de kwaliteit van de foto's,. Jammer maar daar is nu even niet veel aan te doen.
SANY2268.jpg

SANY2269.jpg

SANY2270.jpg

SANY2271.jpg

SANY2275.jpg

SANY2277.jpg

SANY2278.jpg

SANY2279.jpg

SANY2281.jpg

SANY2283.jpg

SANY2285.jpg

SANY2291.jpg

SANY2293.jpg

SANY2295.jpg

SANY2297.jpg

SANY2299.jpg

SANY2301.jpg

SANY2303.jpg

SANY2304.jpg

SANY2306.jpg

SANY2307.jpg


Word vervolgd met verlichting aan.
 
En dan nu met de verlichting aan. Is toch ook wel leuk denk ik, zit er niet voor niets in toch?

SANY2308.jpg

SANY2310.jpg
Het lijkt hier wel als of er ook verlichting onder de auto zit. Maar dat is niet zo?? zal wel aan de belichting of iets komen. Zag het nu pas met plaatsen. Maar het geeft wel een grappig effect.


SANY2311.jpg
Kijk maar, van voren, is het niet te zien.

SANY2316.jpg
Hmpfff. Lastig achterlichten fotograveren, zeker als je er niet goed bij kunt komen met je macrofunctie. Maar het idee is duidelijk denk ik.


SANY2317.jpg
Binnen verlichting met de board verlichting.

SANY2318.jpg

SANY2320.jpg

SANY2321.jpg

Okee, dit waren ze. bedankt voor het kijken.
 
Met die witte achtergrond komt ze nog beter tot haar recht, vind ik. B:



Droop
 
Ze is mooi geworden Rik, ik heb met bewondering de foto's zitten te bekijken knap gedaan. (zit met geduld nog op het vervolg van de U-boot te wachten)verdacht

Wat gebruik je om jou model straks stofvrij te houden?:s

Mvg.
 
Rik,
prachtig gedaan als je de schaal ziet en de detailering op die schaal "Chapeau"
ge zijt ne crac zoals ze bij ons zouden zeggen.

Grts
Johan
 
Prachtig werk,Rik.Vooral die extra details eraan,zoals de verlichting,geven dit model jouwn handtekening eraan.Maar ik zou dit niet zover krijgen ivm de schaal.Daarom ook dat ik vooral veel bewondering daarvoor heb.

Complimenten ervoor cute.En alweer een mooi project gereed.

Ron.
 
Zeer mooi RikApplaus
Die verlichting heeft inderdaad iets extra's aan uw werk.
Is toch ook mooi werken he die plastic bouw.


Nu op naar de KD, daar ben ik ook benieuwd naar :k
 
Rik, nu ik zelf bezig ben met een model 1:700 heb ik NOG meer respect voor dit prachtige werk dat je hier neergezet hebt!!!
 
Even als afsluiter. Een filmpje van een van de orginele Nimitz klasse schepen. Ik denk niet dat ik nog eens eentje ga maken. Altijd gedacht dat er serieus omgesprongen werd hier met spullen en vliegtuigen. Dan dacht ik ook dat het een serieus vak zou zijn. Nu doet de waarheid mij anders vermoeden. :D:D:D


Gein hoor. Is leuk.

YouTube - Super Funny F-14 Video!!!

Eigenlijk wilde ik deze jullie niet onthouden, is minder goed nieuws, maar nooit geweten dat een vlieger kan exploderen als deze door de geluidsbariere heen gaat.
YouTube - Super Funny F-14 Video!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan