Hoofdsponsor

1/45 Jamaica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan, een handig hulpje voor berghouten is dat ze ten alle tijde uitgaan van het dek. Het berghout zit altijd presies onder het dek. Deze zijn ervoor in combinatie met de dekbalken/makelaars om de stevigheid van de romp te waarborgen en ervoor te zorgen dat het schip niet te veel gaat werken om alles waterdicht te houden. Wat je kunt doen is de onderzijde van het dek aftekenen en daar de berghouten aan te brengen. Het dek licht visueel op de berghouten. Dan als je eronder berghouten gaat krijgen zul je de volgende metingen moeten gaan doen. Dan kijk je naar het dek eronder. En naar de geschutspoorten. Deze horen dan weer net boven dit dek te liggen. Doordat de omhooglopende knieen daar weer aan vast zitten. Dus de inhouten van het schip.
 
Genoteerd, en deze tip zal ik dus ter harte nemen Rik. (wtb de lijn van het dek volgen om de berghouten te plaatsen)
 
Danny, ook hier wou ik eens weten als je nog verder hebt kunnen doen aan dit toch wel mooie schip???
 
Hallo Dirk, neen voorlopig heb ik nog niet verder kunnen werken, maar ik verwacht dat dit spoedig wel het geval zal zijn onder invloed van een mmorpg spelletje "Pirates of the Burning Sea" :D
Ik denk zo dat ik over een maandje of twee in gang zal schieten met dit bootje ;)
 
hehe, komt wel weer in orde, zo'n sexy vormen kan een mens toch niet op de zolder laten liggen hé ;)
 
best eerst het stof er eens afblazen als ze al een jaar op het zolder heeft gelegen ;)


[mod] Wegens geen activiteit slotje er op gezet. Bij vervolg kan dit terug open.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan