Hoofdsponsor

1/35 Mark V "Hermaphrodite" (Emhar) WWI [DONE][!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze komt recht uit het vriesvak van de koelkast!
Het is van januari geleden dat ik nog verder heb gewerkt aan de Mark V. Reden was het bevestigen van de resin-tracks dat niet van een leien dakje verliep. Na een hoop secondelijm en gevloek heb ik hem toen in de kast gezwierd.
Nu heb ik hem gisteren terug uit zijn kast gehaald en ben ik vol goede moed begonnen met alles te schuren met fijn schuurpapier (zowel de tracks zelf als de plaats waar ze op de tank moeten worden gelijmd. Daarna de tracks nog eens een goed ontvettend badje gegeven zodat alles goed ontvet is.
Hopelijk blijven ze nu wel vastzitten zodat ik verder kan met het verweren van deze WO1 - veteraan.
Foto's volgen!
 
Na een hoop secondelijm en gevloek heb ik hem toen in de kast gezwierd.........

Foto's volgen!

Amaai Matthijs, ik wist niet dat gij zone kwaaie jongen kon zijn ! :unsure: als ik je tegenkom ben je de rust in persoon. 8)

En op de fotoos wachten we in volle ongeduld !!!!!!!!!!!!!
 
@ Famo: hehehe

Vanavond heb ik de laatste tracks geplaatst. Nu volgt het "retoucheren" hier en daar. Daarna kan de pret beginnen met het verweren van deze grootmoeder/vader der tanks.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik vind hem nu al geslaagd en dan is hij niet eens af ik mag wel zeggen een geslaagd model.
 
nog verweren zegt ge ,amai zeg en die is nu al zo top

tom
 
Ik kan het toch niet laten om hem wat te verweren mannen. Hier en daar is er nog wat superlijm zichtbaar van het bevestigen van de tracks. Dit moet nog worden weggewerkt met een laagje verf/pigmenten. Ook de uitlaatpot moet nog verweerd worden met roestpigmenten.
 
dat ziet er zeker niet slecht uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan