Hoofdsponsor

1/48 Imperial Guard Army - Cadian 8th

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja Ratticus laat die ventjes maar komen. Het mooie weer doet er inderdaad veel aan. Geeft ne mens zin om vanalles en nog wat te doen.
 
Laat maar komen, en vergeet geen foto's te plaatsen ;)
 
Allé heb mijn werktafel weer wat opgekuist en plaats gemaakt voor een massaproductie warhammer figuren.
"ja koekie ik ben jaloers dat je een necron leger hebt, ik moet daar iets tegenover zetten moehaha ;-)"

main.php


De rest van m'n werktafel (nee mijn hoop verfjes, mig etc enz staan er niet op)
Ja ik verzamel figuren: transformers (liefst Generation one), star wars, lego en jah onze southpark boys ;-)

main.php


En nu de essentie van deze post: De rest van de doos WH figuren. (ik heb nog paar doosjes maar eerst deze).

main.php


De grondjes al voorzien van ideeen, ik ga proberen meer kleur toe te voegen deze keer.

main.php


En zo zullen ze eruit zien zoals jullie reeds gezien hebben. (lichtjes overbelicht getrokken :/)

main.php
 
Nu voel ik me bijna verplicht om m'n Necrons ook verder af te werken.
Ik heb nog een doos warriors liggen en een Monolith die in de primer staat.
 
Nu voel ik me bijna verplicht om m'n Necrons ook verder af te werken.
Ik heb nog een doos warriors liggen en een Monolith die in de primer staat.

Hehe ik heb nog een leman russ tank, sentinel en command squad na deze reeks :-)

Bring it on die monolith
 
Gaaf mannen, laat die legers maar komen, én fotokes!!!

Fred
 
Gaaf mannen, laat die legers maar komen, én fotokes!!!

Fred

En die komen er ook Fred.

Gisteren alle 15 resterende bodyparts en onderdelen gesorteerd.

main.php


En starten we met het eerste deel van monikkenwerk: alle figuurtjes ontflashen en naadjes wegwerken en waar nodig bijvullen met putty.
De figuurtjes worden een per een behandeld en in elkaar gezet, geeft voor mezelf ook een boost om ze ineen te zien.

main.php


Volgens de regels van WH heb je 10 figuren per squad met een sergeant, een special weapon gm en een radio gm en de rest gewone gm
In dit geval ga ik 2 squads hebben, wat de minimum is.
Een sergeant zal vervangen worden door een wulpse van het andere geslacht (hierover meer later).

Wordt vervolgd...
 
Een sergeant zal vervangen worden door een wulpse van het andere geslacht (hierover meer later).

Heb je dan geen problemen als je een echte veldslag gaat spelen, waar ze de regels 100% respecteren?
Ik weet dat er dan miereneukers zijn die niet akkoord zijn en zo een deel van winstkansen beperken.

PS: Door het zien hier van die figuren van jou, en door die klote-water-ellende in mijn kelder, heb ik mijn Warhammer Fantasy figuren al in mijn handen gehad.
Misschien dat ik er wel een setje uithaal om mee te gaan werken op het Loodswezen.
 
Als je zulke battles (toernooien) meedoet, moet je ook de laatste regelsets gebruiken, en dat betekend elke drie jaar alles vernieuwen.
Er zijn zelfs rassen waarvan de legers mee veranderen zodat je zelfs die gedeeltelijk moet aanpassen.

Er zijn plaatsen genoeg waar de regels niet zo strikt worden genomen, en waar er voor het plezier wordt gespeeld.
Bvb bij TSA...
 
Bwa vooral doe ik het om een legertje te bouwen.
ik heb de vorige regels nog (niet de nieuwe).

Ik weet dat je een "speciale non-standard" unit kunt gelijkwaarderen aan een standaard.

Dominiek, dan moet je ook meedoen he legertje samenstellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook nog met de oude regels, dus wie weet staan we wel eens tegenover elkaar.

Maar dan moet ik m'n Necrons verder afwerken...
 
Die van mij zijn Fantasy, geen 40K...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan