Hoofdsponsor

1/245 1/245 LZ-127 "Graf Zeppelin in cutaway versie .....[wip].

Ik was dit jaar op de crisis 2010 en heb daar staan praten met een meneer van de firma Baccus.
Die maken figuurtjes voor de wargames in 6mm.
Je zou daar eens kunnen kijken of ze hebben wat je zoekt.:D
Webside: http://www.baccus6mm.com/


Fred
 
In roeselare , bruggesteenweg naast een keuken winkel is er shop voor alles wat met schilderen te maken geef en een beetje met
modeleren , heb er al heel kleine ventjes zien liggen ( architicten gebruiken dat om 3D gebouwen voor te stellen ) in welke schaal ze juist zijn
weet ik niet maar ze zijn zeer klein
 
is al een oud topic maar hoe is het afgelopen? vind dit wel een heeel specialleke!!!
 
ligt nog in de schuur :( kom er nog niet aan toe , wordt wel afgemaakt .
 
Ben benieuwd naar het resultaat! succes ermee.
 
In roeselare , bruggesteenweg naast een keuken winkel is er shop voor alles wat met schilderen te maken geef en een beetje met
modeleren , heb er al heel kleine ventjes zien liggen ( architicten gebruiken dat om 3D gebouwen voor te stellen ) in welke schaal ze juist zijn
weet ik niet maar ze zijn zeer klein

Wij zijn heel wat verder in de tijd, die winkel ( Lucas) is vehuisd naast de fitnes in de Brugse steenweg. Wat dichter bij stad, ook aan de rechter kant. Ze hebben inderdaad klein figuren, maar weet ook de schaal niet.

Naast die keukenwinkel, is het nu een ;) pablo :dry: geworden. Iets heeeel anders, dus.

groetjes
Ward
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan