Hoofdsponsor

1/47 Camera's schaal 1/47 [DONE]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw ! knap staaltje knutselwerk moet ik zeggen.
Is het de bedoeling dat ge een dio van een sportwedstrijd maakt ? bij start of aankomst misschien ? of iets anders ?
 
Bedankt voor de complimenten.

Ja Fred, ik vind het ook een mooie oplossing, en zonder de tip van Silenoz was ik er niet opgekomen denk ik.:unsure:

Dirk, hoe dit allemaal precies aan de wagen gemonteerd wordt weet ik niet, maar de trekhaak wordt niet gebruikt. Ik denk dat het een speciaal systeem is dat ook de trillingen opvangt. Maar precies weet ik het niet.
Maar je opmerking is terecht en het bewijst maar weer eens dat jullie de foto's kritisch bekijken.;)

Famo, het wordt geen dio. Er zijn zo 5 wagens die elk in een mooi doosje zitten van plexi. De bedoeling van de klant is om dit als relatiegeschenk aan zijn klanten te geven. Een orgineel cadeau vind ik.

Christophe
 
Christophe, het ziet er allemaal fraai uit.
Steken die steunen op het dak van de auto niet te veel uit naar de zijkant, lijkt me geen gezonde toestand als je daar als voetganger achter blijft haken. Of vertekent de foto weer enorm....
 
Christophe, het ziet er allemaal fraai uit.
Steken die steunen op het dak van de auto niet te veel uit naar de zijkant, lijkt me geen gezonde toestand als je daar als voetganger achter blijft haken. Of vertekent de foto weer enorm....

Wim die steunen die uitsteken zijn om de toeschouwers op afstand te houden :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Nee, die moet ik nog op de juiste lengte inkorten. Was ik vergeten te vermelden.

Chistophe
 
Vandaag eens goed doorgewerkt en gelukkig is alles goed gelukt.
Het project is klaar.

Hier de foto's. Ze zijn niet echt van goede kwaliteit, maar ik zal er morgen eens een paar met zonlicht en statief trekken Op sommige foto's kan je de lens goed zien.
Nu nog alle stofdeeltjes vewijderen en ze kunnen geleverd worden.


1_Maquette_Cam_023_1.jpg

1_Maquette_Cam_024_1.jpg

1_Maquette_Cam_025_1.jpg

1_Maquette_Cam_027_1.jpg

1_Maquette_Cam_026_1.jpg

1_Maquette_Cam_028_1.jpg
 
Ziet er heel erg netjes uit Christophe, de klant kan tevreden zijn. Applaus
Een heel bijzonder project!
 
Ja een mooi project Christophe, hopelijk dragen degene die het als geschenk krijgen er wat zorg voor.
Zeker als je er zoveel moeite hebt ingestoken.
 
Hoi Chistophe,

Ik heb je project even in stilte gevolgd, moet toegeven daar heb ik met open mond je verslagen gelezen.:yikes::yikes::yikes:
Klasse man !!!!!!!ApplausApplaus
Zoals Wim al zij ze zullen tevreden zijn.;)
 
Dit heb je mooi ten einde gebracht.
Als je deze topic zo volgt, dat freesmachientje is echt iets geweldig.

Erik
 
sjiek eindresultaat, blij dat ik je een beetje heb kunnen helpen
 
En weer een tevreden klant... én tevreden forum vrienden:D:D

Fred
 
De klant was zeer tevreden over het resultaat en heeft mij vandaag een paar mooie foto's bezorgd.
Ik laat jullie even meegenieten en aan iedereen nog eens bedankt voor de tips en commentaar.


1_TOUAREG_1_1.jpg

1_TOUAREG_2_1.jpg

1_TOUAREG_3_1.jpg

1_TOUAREG_4_1.jpg

1_TOUAREG_5_1.jpg
 
mooi eind rezultaat , ze zien er prachtig uit

knap werk cristof
 
Mooi hoor Christophe!
Op jouw foto's tel ik 5 auto's en op de foto's van de klant 4;
wil dat zeggen dat je 1 auto mee kan nemen naar de ledendag :) :)
 
Mooi hoor Christophe!
Op jouw foto's tel ik 5 auto's en op de foto's van de klant 4;
wil dat zeggen dat je 1 auto mee kan nemen naar de ledendag :) :)

Ja kon ik dat maar Wim. Helaas ik heb ze alle 5 geleverd. Waarom ze er maar vier hebben gebruikt op de foto weet ik niet.

En bedankt aan iedereen voor de complimenten. Nu nog eens terug beginnen aan de Sagrada Familia.


Christophe
 
Dirk, het idee van de contactlenzen is heel orgineel, alleen zou ik ze moeten gaan kopen, want ik ken niemand met lenzen, en ik heb er 10 nodig. En ik vraag mij af of ze niet te fragiel zijn om te verwerken naar lensjes van 4mm diameter.



Christophe

Wel, ik ben een lenzendrager en wil je gerust een setje oude lenzen opsturen (iedere maand wissel ik dus je kan wel een en ander bekomen na verloop van tijd). Ikv rees echter wat aan de werking, want een lens die droog komt krimpt in elkaar en ziet er wat uit als een doorzichtige rozijn na 24u. Als je wil, laat iets weten, want binnen 10dagen wissel ik weer. Stuur ik je een potje op met bewaarvloeistof. Dan komen ze mooi vochtig aan en kan je naar hartelust experimenteren.

On Topic : zeer mooi resultaat en bijster origineel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan