Hoofdsponsor

1/24 1940 Ford Pick-Up, Monogram [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, :)

Erwin, van hier ziet dat er goed uit. Hoe is het gelukt om de magic fingerprint eruit te krijgen, het spel overspuiten en opblinken met polish, voor het gladde poepken:D:D
Zal het zaterdag wel zien, en inzetten he...;)
 
Ik hoop ook dat hij wint zunne z ne schone wagen man.
 
Hij is mooi geworden Erwin en blinkt in zijn vel.
Alvast suc6 voor zaterdag ;)
 
Erwin, dat is een mooi Fordje geworden.
Die zal zaterdag wel positief beoordeeld worden.

P.S. stuur max. 10 foto's en ik plaats hem netjes in de gallerij.
 
Bedankt iedereen voor de positieve reacties.
We zullen volgende zaterdag wel zien zeker ?
Zelfs indien hij het niet zou halen op de wedstrijd ben ik zelf erg blij met het bekomen resultaat dus wat mij betreft is hij zeker een winner.
Geeft mij courage voor een nieuw voituurken........
 
1_Engine_finished2.JPG

Erwin,

Ik wil nu niet te kritisch zijn, want je zet hier toch wel mooi werk neer.
Maar op die foto zie ik toch een "sinaasappelvelleke".
Kun je niet meer polijsten? Dan val je in de gegarandeerd in de prijzen. Nu vrees ik dat dit de reden is om net geen prijs te halen.
 
sinaasappelvelleke". ??? ik kom steeds meer mooier omschrijvingen tegen ... laatst fadladyskin ,, en nog meer ,, maar je hebt gelijk exserco , dat zal de waarde en uitstraling flink opkrikken .. het kan nog steeds en is goed te doen ...
 
Ik denk dat het eerder de vingerafdruk is waar in dit verslag al...euh, verslag is van gemaakt...
 
Bedankt voor de reacties jongens.
Hij heeft geen prijs gehaald in Hoboken. Ik heb het altijd al moeilijk gehad met hun indeling van de groepen en het uiteindelijke resultaat.
Toen ik de wagen liet inschrijven en ik 1/25 op gaf als schaal werd hij in categorie V3 geplaatst omdat, en ik citeer: "1/25 is groter dan 1/20" ????? Dacht dat het juist kleiner was ???
Tot mijn verbazing stonden er nog twee op schaal 1/24 in deze categorie maar in de andere categorie V2 stonden ook 1/24 en 1/25 modellen ........
Begrijpe wie begrijpen kan. Uiteindelijk werden de beide categorieën samengebracht tot V2, V3 werd gesupprimeerd. Zo kwamen we met ongeveer 8 voertuigen in dezelfde categorie te staan.
Nu zou je denken dat er dan een brons, zilver en goud zou te voorschijn komen maar neen, er werd enkel zilver en goud uitgereikt wat er in feite op neer komt dat er van de zes prijzen in twee categorieën slechts twee uitgereikt werden.
Daarentegen werd er in een bepaalde vliegtuig categorie twee maal brons uitgereikt. Ik begrijp ze daar al lang niet meer.

De winnaars hebben terecht gewonnen; een prachtige Aston Martin en een even prachtige Ford Mustang (door een lid van IPMS Gent) en ik ben dik tevreden met mijn wagen zoals hij is al is hij inderdaad voor verbetering vatbaar. Ik zal zien of ik hem later nog wat kan opschuren en vernissen (nu liggen er 4 lagen Klir op). Voorlopig heb ik er echter genoeg van en is het tijd voor mijn andere projecten.
 
Je hoofd niet laten hangen hoor, ik begrijp sommige uitslagen ook niet altijd...

Wat ik nog minder begrijp is dat zo'n wereldwijde organisatie zoals IPMS nog steeds geen uniform systeem heeft die de indelingen bepaald :O
Men kan op drie verschillende IPMS beurzen met hetzelfde model in evenveel verschillende categorieën ingedeeld worden...
Mijn inziens is dit vragen om moeilijkheden zoals diegene die jij daar aanhaalt Erwin.

Maar wees gerust, je model is zeker een lust voor het oog om te zien, prijs of geen prijs ;)
 
Voor mij is het een prijsbeestje Erwin want het is in realiteit nog mooier dan hier op foto's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan